Euro Truck Simulator 2: Scandinavia expansion

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1
Per tots aquells fans dels camions, el dia 7 del següent mes sortira una nova expansió del mapa que inclourà Escandinavia.

No només això sinó que vindrà acompanyat d'un pegat (gratis) que millora substancialment els gràfics del joc.

Suposo que pels que no esteu acostumats als paissatges nòrdics us agradà més inclús :)

Aqui una screen perquè us feu a la idea (ha de ser de Noruega, doncs les altres localitzacions del mapa no tenen montanyes).



 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Fa més o menys un any vaig fer un viatge a Noruega amb la dona i vam recórrer més de 1400km en cotxe. Em va encantar conduïr per allà. És un paisatge tant espectacular i tant diferent del d'aquí que ens paràvem cada 2x3 a veure una cascada, una muntanya...
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#3
rush said:
Fa més o menys un any vaig fer un viatge a Noruega amb la dona i vam recórrer més de 1400km en cotxe. Em va encantar conduïr per allà. És un paisatge tant espectacular i tant diferent del d'aquí que ens paràvem cada 2x3 a veure una cascada, una muntanya...
Si, diuen que és una passada, jo vull fer un bon viatge amb moto per allà.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Jo hi he estat, es preciós la veritat. Les carreteres diuen (no vaig conduir, però sí que es veia) no están molt ben mantingudes, però deu ser espectacular ceuar aquell país :)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#5
jaumem said:
Jo hi he estat, es preciós la veritat. Les carreteres diuen (no vaig conduir, però sí que es veia) no están molt ben mantingudes, però deu ser espectacular ceuar aquell país :)
Noruega no sé, però les carreteres sueques i daneses són la canya i estàn molt ben mantingudes :çsi: