Allistament Riddick

Riddick

Nou usuari
5 Maig 2020
16
2
3
47
#1
Bon vespre a tothom!
Em presento, soc en Riddick i vinc de la simulació de vol civil en la que registro centenars d'hores de vol, però ja era el moment de donar el pas amb el DCS i veure com rutlla això del vol online. Al trobar-me amb un esquadró català, doncs no he dubtat ni un moment en allistar-m'hi i veure que s'hi cou.

Pel que fa a maquinaria: El DCS amb el mòdul A10 i ara que es "free" estic provant el F18, AV8, F16, Huey, M2000 i algun dels russos. Tinc la palanca del F16 i els gasos tant del F16 com del A10, però encara ho estic configurant tot, així que paciència.

Per últim he d'agafar hores de vol amb el DCS per ser "funcional i operatiu".

Una salutació a tothom i bon vols!
 
M'agrades: Gato

Gato

Nou usuari
Personal DCS
20 Febrer 2020
49
37
18
Barcelona
#2
Benvingut Riddick ! T'explico, al grup de DCS actualment comptem amb dos mòduls oficials que utilitzem preferentment a les nostres missions i pels que oferim formació: Son el F/A-18C Hornet i el AV-8B NA Harrier així com el mapa del Golf Pèrsic. Et recomano que escullis un dels dos avions (o els dos, si t'atreveixes) per centrar-te en ell. Sobre els nostres horaris, tenim missions oficials cada divendres a partir de les 22:00h i els diumenges alternem entre entrenaments, formació i missions a les 19:00h.