Acord de subscriptor de Steam

#1
M'ha encantat aquesta part

Usted acepta cumplir todas las leyes y normativas de importación y exportación aplicables. Usted acepta no exportar el software ni permitir el uso de su cuenta por parte de individuos de cualquier país partidario del terrorismo para los que la oficina de administración de exportaciones de EE. UU. haya decretado una restricción de las exportaciones cifradas en el momento de la exportación. Usted declara y garantiza que no se encuentra en ninguno de esos países prohibidos y que no está bajo su control ni es ciudadano o residente en ellos.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
si, es com quan entres als USA i en el formulari de entrada a la aduana tens de marcar la casella conforme declares que no ets un terrorista. :çboix: (es que de veritat es creuen que un terrorista marcara la casella que l'identifica com a tal???? :çboix: )
Estan tots boixos aquests americans!!!!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Jo vaig estar temptat a marcar la casella de "Si senyors tinc intenció de matar al vostre president" però després ja vaig veure que no tenen sentit de l'humor aquest americans hipòcrites. Després del control de passaports, retina, empremta dactilar i motllo de l'anus vaig voler cordar-me les sabates mentre esperava a un company i s'hem va acostar un paio armat mirant-me malament (mentre es recolzava la ma a la cintura a prop de la cintura on tenia la pistola) dient que no podia estar allà. Desgraciat el paio em van tenir 25 minuts fent qua per passar control de passaports rodejant d'agents armats però un cop has passat no et deixen ni tornar-te a posar els pantalons ...
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
un dia t'explicaré el que em va passar quan a la aduana de israel van sospitar que el meu pasaport era falsificat. Et puc asegurar que aquella gent no te cap sentit del humor. Vaig estar detingut 4 hores fins que ho van verificar tot i van quedar convençuts de que no era cap perill per ells.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#6
Kronus said:
un dia t'explicaré el que em va passar quan a la aduana de israel van sospitar que el meu pasaport era falsificat. Et puc asegurar que aquella gent no te cap sentit del humor. Vaig estar detingut 4 hores fins que ho van verificar tot i van quedar convençuts de que no era cap perill per ells.
No sé pas com van arribar a la conclusió de que no eres cap perill per a ells... ç;) :twisted:
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#7
A mallorca ja ens visiten els musulmans, alemanys i americans, no necessitem sortir de la illa per viatjar, basta anar a segons quin barri ç:D ç:D ç:D