World of Warships

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
navyfield2? ostres i jo sense saver-ho! çXD au que no m'hi vaig tirar hores al navyfield (vaig arribar fins al bismarck, gairebé al H39)
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#5
Jo vaig arribar al Nagato (just abans del Yamato).

El NF2 és el mateix però amb millors gràfics :çno:, però el World of Warships està aqui per quedar-se ç;)

 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
No crec que utilitzin res de física de fluids ja que es un arcade. Pel que he llegit faran servir el mateix motor gràfic del World of Tanks. No es cap maravella des del meu punt de vista peró es defensa per un MMO. Aquí us deixo l'enllaç de la descripció de BigWorld.

Això es el que posa en quan a especificacions de l'aigua

Water
Lakes and pools are interactive and respond to collisions; objects moving through water leave wakes and objects thrown or dropped into the water will create realistic ripples.
 
#8
ZeroQ said:
No crec que utilitzin res de física de fluids ja que es un arcade. Pel que he llegit faran servir el mateix motor gràfic del World of Tanks. No es cap maravella des del meu punt de vista peró es defensa per un MMO. Aquí us deixo l'enllaç de la descripció de BigWorld.

Això es el que posa en quan a especificacions de l'aigua

Water
Lakes and pools are interactive and respond to collisions; objects moving through water leave wakes and objects thrown or dropped into the water will create realistic ripples.
en resum, que la part estètica de l'aigua està implementada... res més.