Windows 10 arribarà aquest estiu

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#21
Kopant said:
Ahir vaig llegir això al forum dels companys del E69 els que hi enteneu ja ens informareu als que no i en treureu les vostres propies conclusions...
Salut!!!
La meva conclusió és que si les tens i notes que el sistema va més lent doncs les treguis. Si les tens i no notes res deixa-les. Recorda: si funciona no ho toquis! ç:D
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#22
rush said:
Kopant said:
Ahir vaig llegir això al forum dels companys del E69 els que hi enteneu ja ens informareu als que no i en treureu les vostres propies conclusions...
Salut!!!
La meva conclusió és que si les tens i notes que el sistema va més lent doncs les treguis. Si les tens i no notes res deixa-les. Recorda: si funciona no ho toquis! ç:D
Gracies pel consell Rush, la veritat es que no pensava tocar res, a mi tot em va igual de lent que sempre xD
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#23
Kopant said:
rush said:
Kopant said:
Ahir vaig llegir això al forum dels companys del E69 els que hi enteneu ja ens informareu als que no i en treureu les vostres propies conclusions...
Salut!!!
La meva conclusió és que si les tens i notes que el sistema va més lent doncs les treguis. Si les tens i no notes res deixa-les. Recorda: si funciona no ho toquis! ç:D
Gracies pel consell Rush, la veritat es que no pensava tocar res, a mi tot em va igual de lent que sempre xD
Gracies pel consell Rush, la veritat és que no pensava tocar res. A mi tot em va igual de lent que sempre xD ;)
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#24
Kopant said:
Kopant said:
Gracies pel consell Rush, la veritat es que no pensava tocar res, a mi tot em va igual de lent que sempre xD
Gracies pel consell Rush, la veritat és que no pensava tocar res. A mi tot em va igual de lent que sempre xD ;)
Citar-te a tu mateix es marketing viral ç:D

rush said:
Què tens ara? W8?

A mi com que de moment em va molt bé el 7 no el penso pas canviar. Esperarem que la gent es memgi els problemes i d'aquí un temps ja ho veuré. ç:D
Tinc windows 7, sembla mentida que no recordis que jo no recomanava instal·lar el windows 8 (que es una beta ç;) )
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#25
Viper said:
rush said:
Què tens ara? W8?

A mi com que de moment em va molt bé el 7 no el penso pas canviar. Esperarem que la gent es memgi els problemes i d'aquí un temps ja ho veuré. ç:D
Tinc windows 7, sembla mentida que no recordis que jo no recomanava instal·lar el windows 8 (que es una beta ç;) )
És veritat, que tu tens línia directa amb els de Redmond i saps quan és beta i quan no... ç:D

A mi no em deu sortir l'avís perquè no he instal·lat els updates.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#27
Viper said:
Actualització a Windows 10: això és tot el que cal saber
http://www.xataka.com/especiales/actual ... itas-saber
O sigui, entenc que quan ells decideixin t'instal·len el Finestrots 10 a sobre del que tinguis ara. I si vull formatar el sistema i instal·lar de nou?
És sabut que instal·lar un Windows a sobre d'un altre és de les pitjors coses que es pot fer.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#28
A mí no em desagrada Windows 10. Actualment utilitzo W8.1 origial amb el menú clàssic del 7 i estic molt satisfet de la seva velocitat. Un company meu va provar la beta de Windows 10 i m'ha agradat la fusió entre 7 i 8, han agafat el millor de cada un. També és més personalitzable. De totes maneres és el de sempre, si no fos per els videojocs, tendría únicament Linux al meu pc ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#29
Jo tinc el 8 i de moment no hi tinc cap pega, tien el menu i escriptori del 7, però cada cop m'agrada mes l'interficie nova, és més com el mòbil que és l'eina que faig servir més, em sembla que al final cauré al costat fosc i em posaré l'interficie nova.

Sembla que el 10 té molt bona pinta, ja veurem, no deixa de ser windows ç:D ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#30
Sembla que la instal·lació serà sobre el Windows ja instal·lat al sistema, mala cosa! Però també sembla que un cop fet això hi haurà l'oportunitat de reinstal·lar de 0. Tot i així no està massa clar.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#33
De debò voleu acceptar això? (Extracte de la política de privacitat que has d'acceptar a l'hora d'instal.lar windows 10)

We will access, disclose and preserve personal data, including your content (such as the content of your emails, other private communications or files in private folders), when we have a good faith belief that doing so is necessary to protect our customers or enforce the terms governing the use of the services.
Ni que em paguin!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#34
Magnetar said:
De debò voleu acceptar això? (Extracte de la política de privacitat que has d'acceptar a l'hora d'instal.lar windows 10)

We will access, disclose and preserve personal data, including your content (such as the content of your emails, other private communications or files in private folders), when we have a good faith belief that doing so is necessary to protect our customers or enforce the terms governing the use of the services.
Ni que em paguin!
Hi ha cap alternativa? Tard o d'hora tocarà passar pel tubo. Jo no el penso instal·lar fins que no estigui provat de sobres. A mi el W7 ja em va bé i sincerament tanta tonteria de núvol i compartir dades m'està començant a tocar els OO: jo vull saber exactament que comparteixo i què no i aquest fragment que has posat et vénen a dir que si els sembla accediran a el què vulguin.