Video tribut al Lock On: Flaming Cliffs 2

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#2
La pell de gallina s'ha m'ha posat al veure'l, un video espectacular,podria ser el mateix Glowing Amraam, té la seva signatura i estil.

A veure si algú s'anima i vol fer algun vol, a mi em teniu disponible amb el FC2 v1.2.1.

Fins aviat.

Buran
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#4
Buran.

jo en tinc la flamigs 2, no se si puc instal·lar la 1.02 apart, però compta amb mi per poder volar, encara que jo faig anar el mes nerviós dels F-15

Es una petita lluita que em porto amb el oldcrow, ell porta soviètics i jo americans

Quan vulguis
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#5
Aquest video ja no es pot veure desde l'estat espanyol crec.

Però estic quedant bocabadat d'aquesta bellesa de simulador, té una bellesa audiovisual que m'ha deixat clavat a la cadira i especialment si saps editar bé un video. També el so dels propulsors passant arrán és una cosa que valoro molt. M'han passat per alt simuladors de gran calibre. He de trobar el Lock On: Modern Air Combat i el Flaming Cliffs 2 com sigui. S'acosta moltíssim al meu gust.

Aquí un dels videos:

http://youtu.be/2Dwf-MpRBwg

i aquí un altre, realment m'ha impactat molt:

http://youtu.be/uTtLw4wk8Fc

aquest canal de youtube n'està ple
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Blaucel said:
He de trobar el Lock On: Modern Air Combat i el Flaming Cliffs 2 com sigui. S'acosta moltíssim al meu gust.
Hola company, si t'interesses el FC2, mira aquest post, està tot el que necessites per volar-lo:

viewtopic.php?f=14&t=896

La veritat és que el Lock On ja no es ven, però encara se'l pot trobar per uns 10€ en alguna botiga si hi ha sort, a la web http://lockon.co.uk/index.php?end_pos=1322&scr=shop el pots trobar, però recomano esperar a veure si treuen el FC3, aquí la noticia en un altre post: viewtopic.php?f=14&t=1279

Per escalfar motors si et ve de gust el tema dels avions a reacció de moment tens alternatives com l'A-10 o bé el BS / BS2 (Black Shark) que són les evolucions molt millorades del FC 2, això si, aparells d'atac a terra, un avió i un helicòpter, els caces estan per arribar .... espero.

Per a quelsevol cosa ja saps, pregunta :çsi:

Buran
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#7
He començat la recerca, a veure si per casualitat el trobo. Estic al tanto del fil que enllaçes per la instal·lació i de l'enllaç al lloc de compra del LOMAC, gràcies pel link.

També tinc la vista posada al DCS (espectacular) , esperant si arriben els caces, com també en les notícies del FC3.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
Blaucel said:
El problema és que pel BMS es necessita el Falcon 4.0 (any 1998) de base i és clar, troba'l........
Si el vols trobar no pateixis, això és fàcil ç;) , però el Falcon no és el Lock On, són molt diferents, el Falcon és simulació gairabé total i els gràfics són els que són, el Lock On és més "arcade" si vols, però molt millor en gràfics i física de vol, no vull entrar en debats de quin és millor, això és qüestió de gustos i preferències.

A partir d'aquí .... és cosa teva, ara, per probar .... que no quedi ç;)

Buran
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#11
Buran ja l'he trobat i instal·lat amb el BMS 4.32. Ara no sé si em falta configurar bé els gràfics perque trobo estrany que no vagi amb tanta suavitat de moviment com els altres simuladors. Aquesta qüestió la pots veure al fil corresponent de cavallers del cel , apartat falcon , fil BMS 4.32 on parlo de la qüestió, així no barrejem temes. :çsi:

Edito: Solucionat