Us animeu a jugar alguna partia amb ArmaDos

14 Juny 2010
23
0
0
#1
Hola a tots,

Alguns de vosaltres ja en coneixeu, soc integrant d'ArmaDos i de fet es el motiu per no estar integrat a aquesta Ala.

M'agradaria convidar a l'Ala d'Arma a jugar una partida amb nosaltres. La idea es muntar dos escuadras o més (una de Cavallers del Cel i un altre de Armados) i fer una partida combinada tipus coop amb els dos equips. Un bon dia per nosaltres es els divendres per la nit.

Per aquells que no ens coneguin podeu visitar la nostra web.
www.grupoarmados.info

Estem en contacte
salutacions
 
16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#7
Hola company.

Jo no i podré assistir ja que si no li dono unes hores a la meva xicota em matará.

En cuant tingui temps lliure aquest cap de setmana entro per armados a parlar amb tú.
Si es molt urgent o relevant enviam un email o privat aquí al forum pls.
Salutacions a tots
 
14 Juny 2010
23
0
0
#8
No es molt urgent, es qüestió de ficar el dia que nosaltres vulguem. De fet la idea es moure aquest tipus d'actes de tant en tan i passar una bona estona. Nosaltres ara tenim la partida fitxa cada divendres i qualsevol està convidat.
 

Perotte

Nou usuari
14 Juny 2010
23
0
0
#10
He parla amb Jcarrest. Tot i que segurament no podrà assistir el divendres us volia convidar a jugar el proper divendres 15 d'octubre. Mireu si podeu muntar una escuadra 5 o 6 de vosaltres i de fet juguem una COOP on vosaltres tindreu el vostre lider que suposo que serà Almo i nosaltres ens coordinem amb una o dos escuadres més de les nostres.

Ho parleu i a més demà li comento a l'Almo que tenim partida.

Mirarem de ficar una partida del ArmA II sense Arrowhead a no ser que hem digue que no hi ha cap problema.

Salutacions
Perotte