[UH-1 Huey] Acadèmia! Divendres 6/11/15 22:30

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#7
Una passada de classe, com sempre :çsi:

Moltes gràcies per la paciència i la gran professionalitat Josep i Nocardis :çsi:

Us esteu guanyant no una, si no unes cuantes rondes de birres :çcerv: :çcerv: :çcerv:

Aqui unes fotos que podriem titular: "The hovering dance" o "La dança de l´autorrotació", que seria més nostrat ç:D :çcon:









 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#8
Gran classe la d'ahir, molt instructiva i vaig aprendre moltes coses, per fi vaig poder "començar a tenir" el control del Huey, ja que normalment em domina ell a mi ç;)

Donar les gràcies en Josep i Nocardis per les recomanacions, consells i paciència sobretot amb la meva persona, que sóc molt difícil amb els Helos al haver de canviar de xip ja que no volen igual que un avió, i em costa :çrubl:

Al final però vaig sentir aquell "run run" i aquella cosa que fa que t'enganxi volar Helos , notar el control i que fa allò que tu vols és una sensació que s'ha d'experimentar, el primer cop és espectacular. Ara toca seguir practicant, agafar i notar el feeling idoni amb el Huey.

Jo sóc dur de molla, i fins que no mecanitzo un procediment unes mil vegades no m'hi quedo, em faríeu un gran favor si poguéssiu fer un llistat amb l'arrencada del Huey, no cal imatges, només una llista, per exemple:
- Bateria en On
- Inverter en StantBy
- .....
- ....

Evidentment m'ho he inventat, a priori no me'n recordo que de va primer , ni segon ... :çrubl: :çrubl: :çrubl:

I també, si no és demanar molt, quines tecles teniu mapejades, em sembla Josep que tu i jo tenim el mateix Joy, jo tinc el saitek X52Pro.

Moltes gràcies a tots, com diu en Kopant us mereixeu unes quantes d'aquestes :çcerv: :çcerv: :çcerv:

Ens veiem a la propera.
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#9
Teniu raó: vau aconseguir entrar en el món de les sensacions quan tens el control de l'aparell flotant en la bossa d'aire a 1 ó 2 metres del terra... I el pas d'estacionari a velocitat de sustentació de les pales comportant-se com ales d'un avió... Ara caldrà avançar en l'aproximació i la transició de vol per l'aterratge. I aterrar en el punt desitjat... Va ser un plaer compartir amb tots de nou l'experiència màgica de volar helos. :çseny:

Buran: copy. Ho vaig preparant. :çsi:

I si anem practicant, potser arribarem a: https://www.youtube.com/watch?v=pyaYTFcRSNs
 
28 Juny 2013
191
8
18
#11
Quins nervis ser el de l''helicòpter!! i el de terra també...

Bé, jo també faig servir aquest joy pels helos Buran, la meva configuració és la següent:
en el joy:
Armament Off/Seguro/Armat Avall BTO22
Armament Off/Seguro/Armat Amunt BTO20
Dispensador de bengales BTO3
Compensador del pilon BTO1
Llençar arma pilot/Disparar metralladora BTO5
Posar motor en marxa BTO2
Porta cabina obrir/tancar BTO9
Porta artiller dret BTO12
Porta artiller esquerre BTO10
Selector armament avall BTO23
Selector armament amunt BTO21

Mando de gasos:
Governor Auto/Emer BTO7
RPM de la turbina Augmentar BTO25
RPM turbina reduir BTO27
Palaanca de gasos SLIDER1

Com veus, no té res a veure comparat amb l'A10 ç:D
de moment tinc aquesta configuració, però no és definitiu, d'en mica en mica vaig afegint coses... espero que entre la d'en Josep i aquesta configuració que et serveixi perquè et puguis fer-te una idea per configurar-ho el teu gust, això a vegades és molt a gust de cadascú...