TrackIr + Arma

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Ahir vaig provar el TrackIr a l'Arma, la veritat és que sembla força interessant, però tinc un petit mal de cap, és amb el zoom, tota l'estona està augmentant i dismninuïnt constanment, bé, l'he tret al menu opcions, el problema comença ara, s'em queda amb el zoom al màxim d'aprop, com si tingués tota l'estona presionat el botó secundari del mouse

Hi ha alguna forma de tenir el zoom normal, i fer servir el trackir amb comoditat?

Gràcies :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
I si et crees un perfil al trackir per al arma amb l'eix del zoom amb mínima sensibilitat? Si funciona m'avises!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Quan li vaig treure el zoom al TrackIR hem va passar lo mateix, això es perquè has de treure alguna altre assignació, però no recordo quina. Hauràs de mirar el llistat fins trobar l'assignació que fa això, que es lo que vaig fer, si no la trobes un dia entre els dos ho mirem.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
A mi tambè em va pasar el mateix i has de configurar a les tecles una que diu algo aixi com zoom continu o alguna cosa semblant, si no pots mirar totes les assignacions que te el TrackIr en l'eix Z crec que es el que et fa el zoom.