TM HOTAS Warthog de la mà de SimHQ en el E3.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


http://simhq.com/_commentary/all_101b.html

SimHQ ha pogut provar de primera mà la versió del nou perifèric de Thrustmaster, el HOTAS Warthog, basat com sabeu en els controls de l'A-10C Warthog.
Amb unes prestacions acords als temps que corren, doble palanca de gasos, panell de control en la base del Throttle, acabat ultra realista, en metall i pintura militar real, i amb un programari nou, que esperem sigui almenys igual de magnífic que el seu antecessor, que no ha estat millorat per cap companyia fins a la data, aquest es perfila com un dels millors candidats a ocupar els nostres somnis.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#2
Si molt maco molt maco però jo l'he adquirit farà cosa d'una setmana i aquesta a estat la resposta del proveïdor. :çno:

Buenas,Le enviamos este email para informarle sobre el stock de los Joysticks Hotas Warthog.En primer lugar queremos pedirle disculpas por la demora que está habiendo para recibir este producto. Nosotros nos limitamos a transmitir la información que nos envía Thrustmaster.Primeramente nos indicaron que llegarían sobre el 2-3 de noviembre. Luego esa fecha la pasaron al 11-12 de noviembre. Y ese día, nos lo pasaron al 18 de noviembre. Siempre alegando que había problemas con el stock en fábrica.Ante este último retraso, y viendo que siempre pasaba lo mismo (hasta el día que teóricamente tenían que llegar no nos decían que se retrasaban) hablamos con el responsable de ventas de Thrustmaster. Nos explicó que tienen rotura de Stock, es decir, que no hay unidades en fábrica y ahora mismo sólo hay las unidades que quedaron de la primera tanda de fabricación. Es decir, que el que no tenga El Hotas Warthog ahora mismo en Stock, hasta que no llegue la nueva remesa no tendrá. Ante la demanda que ha habido (que ha superado sus expectativas), están fabricando más unidades que según nos han confirmado nos llegarán el 13 de diciembre. Esta vez nos ha dado su palabra y que las unidades están confirmadas.Igualmente nos explicó que el motivo de los retrasos y de que no avisaran se debe a que su programa automáticamente calcula los plazos de entrega previstos para el producto, pero no contempla la posibilidad de rotura de Stock, como ha sucedido.Como punto de venta oficial de Hotas Warthog en España (como podéis ver en la web oficial de Thrustmaster) nos solicitó igualmente que pidiéramos disculpas a todos los clientes que están a la espera de recibir el producto. Disculpa a la que nos sumamos todo el equipo de Albicius, ya que pese a que realmente no tenemos culpa, si tenemos con todos vosotros la responsabilidad de cumplir los plazos que os indicamos. Por ese motivo, simplemente queremos deciros que estamos a vuestra disposición para cualquier aclaración que necesitéis.A día de hoy, todos los que habéis reservado el producto tenéis confirmadas las unidades. Así que si Thrustmaster cumple los plazos en la fecha que os hemos indicado podréis tenerlos sin problema. No cabe decir, que en el mismo momento en el que los recibamos, os lo enviaremos o os avisaremos para que paséis a recogerlo sin falta.Si por este motivo queréis cancelar el pedido, podéis hacerlo solicitándolo a pedidos@albicius.com y os devolveremos sin ningún problema todo el importe que hayáis abonado, ya que no podemos hacer más.Una vez más, pediros disculpas, y esperamos que podáis comprender la situación que tenemos nosotros, ya que al final somos los principales perjudicados y los que quedamos mal con los clientes, cuando nos limitamos a transmitir lo que nos dice Thrustmaster.Esperemos que el próximo email que os enviemos referente a este producto sea para avisaros que ya lo hemos recibido, y que en breve lo podáis disfrutar en vuestra casa.Un Saludo,Albicius -Dpto. Atención al Cliente-
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
varies preguntes

1) aquest es el millor joystick del mercat?
2) quant costa (mes o menys) ? he vist tal ventall de preus que al final un dubte del que veu: de 360 a 300 eurs, ?
3) a on es pot comprar online?
4 ) que es el mfd cougar pack que anuncien en alguns packs amb aquest joystick?
5) com es comparen el hotas cougar i el hotas warthog?
6) quin es el problema amb les plaques mare amb chipset x58 i el warthog? (aparentment es facil carregar-se el joystick? )
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
1) Es junt amb el X-65F de Saitek i en menor mesura el G940 de Logitech, el millor del mercat si.
2) Depèn, la qüestió es trobar la millor oferta, quan va sortir en alguns llocs esbata bastant barat (comparativament amb el que es pensava que valdria).
3) Goalprice es un molt bon lloc per comprar, però he mirat i no el tenen, no se si es que els tenir que arribar o que. Simw i play.com ho tenen i son dos bons llocs per comprar, també pots preguntar a l'Aeroteca de Barcelona, però son una mica carets de vegades.
4) Es un altre producte de TM, ja coneixes els MFD (Multi Function Display) dels avions i helicòpters de combat, doncs el MFD de TM es lo mateix, però sense la pantalla, nomes els botons, diuen que va molt be, però jo opino que si no te pantalla no te cap sentit, hi ha gent que li posa les pantalles comprades a part.
5) Comparativament no t'ho pensis, molt millor el Warthog, es molt superior, l'únic que de moment no m'agrada (a part que no sigui del F-16 si no del A-10), es que el software ja no es el Foxy, si no un altre que per programa en manual tens que aprendre C++ pel que sembla, però pots fer servir el sistema normal que es com qualsevol altre (el manual es nomes per a experts).
6) Jo d'això no n'he sentit res a parlar.
 
22 Juny 2010
124
0
0
Olot
#6
Respecte al MFD Cougar Pack, si tens una pantalla una mica grossa, el simulador de l'A-10 permet visualitzar de forma fixa els MFDs als laterals, hi poses els MFD damunt, i no cal comprar monitors petits per això

[youtube]j1iQHmOZZdM[/youtube]
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#7
Viper,

T'agraiexo les teves respostes, ja que m'han posat sobre el bon cami per trobar reviews i comparatives, ara ja ho tinc tot molt mes clar. El Saitek te un sistema de control radicalment diferent del Warthog. (pressió vs posició), per tant em decanto per el warthog.

el millor preu l'he trobat a http://www.virtualmur.com per 288.9

el ultim punt fa referencia al problema de mort subita dels acceleradors del warthog ( tard o d'hora queden morts, sense llums i sense que el sistema operatiu els detecti). sembla que está pasant en un 13% dels casos, i bo i que thrustmaster no ha dit ni piu, la primera pregunta que fa abans de iniciar el proces de reemplaçar el joystick (per un altre ja reparat, no per un de nou) , es "quina placa mare tens?". En alguns forums s'asocia a que alguns components del accelerador, ja sigui perque están tarats o perque son massa delicats, podríen no superar les puntes de voltatge del chipset intel X58 (present a la majoria de placas Asus i altres) que es el que controla el voltatge dels ports USB. Alguns usuaris que han rebut un joystick reparat, els hi ha tornat a fallar

en sembla que m'esperare a comprar res fins que vegi en els forums que pasa amb aixó

Si vols llegir-ho tu mateix unicament tens de fer una busqueda a google de "bricked throttle" (accelerador mort) o "problems with warthog" o similars.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Al E69 han publicat 4 anàlisis de 4 pilots del E69 que tenen el HOTAS. Aixi podeu fer-vos una millor idea. Igualment no us ho agafeu al peu de la lletra, perquè als anàlisis es donen dades molt errònies del Cougar per exemple, i alguna dada del Warthog que crec esta equivocada, com que els simuladors es tinguin que llançar des del TARGET perquè funcioni el perfil. Però be es una interessant aportació per aquells que estiguin pensant en adquirir un nou perifèric.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
en varis forums internacionals continua apairexent gent als que sel's hi mor el accelerador del warthog

que vols que et digui? que un joystick de 20 euros es mori perque la seva electronica no suporta les puntes de tensió de la placa mare? pff... pero que aixó t'ho faci un aparell que costa el que costa el TM Hotas warthog??? molt malament ! :çno:

mentres feia la meva cerca, seguint aquest problema, vaig legir en un forum el testimoni d'un tecnic electronic canadenc, a qui tambe si li va morir el accelerador, va quedar amb els senyors de trust master de que en lloc de enviar amunt i aball de l'atlantic (Thrustmaster está a frança) tot el accelerador, li enviaven el cirtuit imprés perque s'el canviés ell mateix. Va analitzar el material i va confirmar bo i que el sistema de control físic de moviment es una obra d'art de precisió, els circuits impresssos i la part electronica, no sols son "made in china" si no que els components son de lo mes birriós i barat que pots tirar-te a la cara. No li extranyava que petessin.

Em sembla que m'esperaré a que deixi de sortir gent als forums amb el problema de accelerador difunt abans de comprar-lo
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#11
Bones,

soc nou en aquest fòrum, pot ser que aquest fil ja no se'l llegeixi ningú, però es que m'acabo de comprar aquest perifèric i m'estic espantant veient el que escriviu, tot i buscar per la xarxa informació sobre aquest, no he vist que falles de la manera que dieu. Ja us comentaré si peta per algun motiu, espero que si ho fa sigui abans dels 2 anys de garantia que té.

Moltes gràcies!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#12
Hola Kiwi

Veurás que totes les observacions es van fer al estiu passat. poc després de que el warthog surtís al mercat. Despres de aixó, ja no em vaig plantejar comprar-lo i vaig perdre interes per el que passava amb aquest periferic,

Qualsevol busqueda a google per les paraules "bricked warthog" et possará inmediatament sobre la pista de la situació actual d'aquest periferic.
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#15
Mirant per la xarxa no he trobat notícies realment acuals, però el que estaria bé seria el saber el percentatge que fallen perque això precisament no està deixant en gaire bon lloc a Thrustmaster, a part comenten que el servei tècnic, també deixa molt que desitjar, ja us aniré informant ja que fa solament una setmana que el tinc, és massa aviat com per a poder teure'n alguna conclusió, tot i que abans tenia un Sidewinder 2 de Microsoft, canviar a aquest, uf! és una joia.
Creuo els dits perque no es quedi mort el throttle.
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#20
Hola de nou!
Doncs la veritat que no tinc pedals, faig anar el teclat (que ruïn) ja que l'inversió que he fet ja m'ha costat prou, encara que tinc previst agafer-me els Saitek Pro Flight rudder quan faci una mica de calaix, no he fet servir mai pedals simplement anava amb l'eix "z" del sidewinder2, res a veure, m'hi haure d'acostumar, amb molt de gust :prot: