Steam en català

27 Setembre 2011
2
0
0
#1
Hola a tothom! Perdoneu que m'hagi registrat només per això, però tinc coses a dir que estic convençut que us poden interessar (un company al qual estic molt agraït m'ha parlat de l'existència d'aquesta comunitat ç;) ).

La cosa és que, des del mes d'agost, estic muntant un grup a la comunitat d'Steam per traduir-ne el client i els jocs de Valve al català a través del seu servidor de traduccions:

http://translation.steampowered.com/

El procediment seria el mateix que en qualsevol altre idioma (això significa igualtat de condicions amb qualsevol altra llengua pel que fa al client i igualtat amb unes quantes pel que fa a jocs, quedant per sobre només aquelles amb més expansió que ja reben d'entrada traduccions i doblatges de tots els jocs sense dependre de la comunitat).

Encara no som llengua oficial, i per això us necessitem. Ja som més gent que a certs grups de traducció ja oficialitzats, però el procés s'accelerarà si més gent dona suport al projecte i es compromet a ajudar en la traducció. Sé que ja teniu experiència amb el Teamspeak, per això he pensat que potser voldríeu ajudar. ;)

Es tracta d'apuntar-se al grup, escampar la seva existència entre els vostres amics i coneguts potencialment interessats i esperar a que Valve hi digui la seva.

http://steamcommunity.com/groups/CatalanTranslations

Moltes gràcies, i disculpeu les molèsties!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Jo m'apuntaré al grup tot i que destrosso el català continuament amb faltes d'ortografia i tampoc disposo de massa temps sobrer... però en la mesura que pugui col·laboraré. Merci per comunicar-ho i per l'esforç que feu.
:çseny:
 
27 Setembre 2011
2
0
0
#6
Moltíssimes gràcies a tots! Aquests últims dies el grup ha tingut una pujada de membres espectacular! Ja estem atrapant els finlandesos, els espanyols i els alemanys, i ja superem de llarg grups com l'italià, per posar un exemple.

A veure si a Valve ens fan una mica de cas i ens obren el projecte! ç;)