Space Engineers i Space Base DF9

#1
Serà la febre del Star Citizen, però últimament tan sols m'està enganxant el gènere de construcció mezclat amb simuladors de l'espai.... qui sap.

Aquí van dos projectes, en estat Alpha, que estic seguint de prop i segurament cauran tard o d'hora...

Space Engineers

Gràficament molt maco, es tracta de construcció com MineCraft, al espai. La idea és poder construir bases i naus (que després es poden pilotar) i després apallissar-se per equips amb els ginys creats.

Hi han imatges a manta, però m'ha cridat l'atenció aquesta on han construït un "monorail" de més de 2500 bloc de longitud.... ara tenen "problemes" amb la frenada!


Spacebase DF9

Es tracta de un simulador d'estació espacial, les crítiques l'etiqueten de Dwarf Fortress a l'espai... això si, sense tantes opcions (recordem que estem encara en Alpha).

M'ha agradat molt les interfícies i la idea és força bona... us recordeu de la sèrie Babylon 5? Doncs justament ens trobarem en aquelles situacions tan divertides! Epidèmies, enemistats entre races aliens, "elements perillosos" que entren en qualitat de immigrant a l'estació, pluges de meteorits, descompressions, focs, etc....



Si algú s'anima que em faci un toc, per si es presenta una MP!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Tenen molt bona pinta Madelf. El primer ho vaig veure que estava a l'Steam però el segon no el coneixia. Afegir que tots dos es poden comprar en fase temprana a l'Steam.
 
#3
El Space Engineers ja ha caigut.... ç:x . M'han comentat que tot i que hi ha moltes coses que no son funcionals encara (com l'armament), el que funciona ho fa molt bé i està força polit.

El SpaceBase DF9 sembla que actualment té molts bugs i està molt verd. Esperarem, a més, el preu tampoc és especialment econòmic així que aquest segurament el reservi en espera d'alguna oferta.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#4
L'Space Engineers es un vici... jo me'l vaig comprar farà una setmana i es un no parar ç:D . A més l'actualtizen cada dijous i el fòrum té moltissima activitat. La darrera actualització van corregir alguns errors i van afegir pluges de meteorits, configurables en mode Segur, Normal, Apocaliptic i Armaggedon. Jugar amb mode apocaliptic (armaggedon no és realista) t'obliga a construir tot darrera els asteroides per evitar-los.
També diuen que hi ficaran programació per poder personalitzar recorreguts, defensa, il·luminació, alarmes... pinta molt bé :çsi:



Una petita estació amb panels solars (bastant recents també). El problema és que ara per ara necessites reactors nuclears per moure una nau sí o sí, els panels no son suficients, ni barats.

 
#6
És una passada, ara hi han inclòs detectors de presencia per exemple. Es poden activar amb qualsevol cosa, o tan sols amb personatges, o blocs o minerals.... i a partir d'aquí disparar el mecanisme que vulguis... si mireu el WorkShop veureu les virgueries que fa la gent...

Muntem un servidor dels Cavallers? Us hi animeu?
 
3 Juny 2011
783
0
0
#7
Estaria genial :çsi: Jo ara tinc els jocs una mica abandonats, però segueix-ho les actualitzacions de l'SE i de tant en tant entro a fer una ullada. Tenc alguns mega-creurs fets que necessiten ser actualitzats :çulle:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
Tinc ganes de provar-ho (com molts altres del llistat). A veure si per nadal a les ofertes d'Steam el trobo bé de preu per provar-ho
 
24 Novembre 2014
120
0
0
Girona
#10
El SE és un dels jocs que tinc que més hi he jugat, el problema és que vull construir objectes massa grans i s'acaben trencant perquè les pistons no aguanten el pes o algo així. ç:D
Això de les actualitzacions cada setmana ho trobo una molt bona idea, encara que no afegeixin gaire contingut nou, veus que estan treballant per acabar el joc. A part de quan hi ha agut algun problema gros amb una actualització l'han solucionat al cap de poc.
Si feu alguna partida jo m'hi apunto :çsi: