Skins

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola companys. he vist que porteu tunejats tant el BS com l'A-10, jo fa temps vaig fer el mateix amb el FC, el problema és que no recordo com ho vaig fer per, (el tunejar-los si), m'explico, com instal·lar els skins? he llegit en anglès que es pot fer mitjançat el modman i afegin slots, però no m'aclaro, necessito una mica de llum ç;)

Gràcies,

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#2
Una altre problema ç:D , quan vaig fer els skins en el seu dia tenia la versió primera del Lock On, no era ni FC encara quan volaves una missió podies elegir el pais i l'skin de l'avió, però ara no se com es fa per elegir els skins de marres, era un tema que quan volava no em preocupava, però ara no se ni com funciona el tema.

Algunes de les meves primeres proves que vaig fer el seu dia i que encara gurado no se per que ç;)





Ens veiem

Buran
 
#4
OK Burna, a veure, el tema del ModMan i les skins:

1.- Si no recordo malament arrenques el ModMan i tries el simulador i la versió que utilitzes.
2.- Un cop fet, a la propera pantalla tries l'opció Mods Installer.
3.- T'apareixerà el gestor de mods per al simulador, aleshores fas clic al botó Add (que trobaràs dalt de tot) i cerques l'arxiu amb la skin.
4.- Després com tots els mods, tries la skin i dones al botó Install que trobaràs dalt a la dreta.

En principi aquests son els passos, si tens cap problema ja ho diràs.