Shooters: Counter Strike i d'altres.

Xavir

Nou usuari
12 Abril 2011
20
0
0
#1
Algún cavaller disposa d'Steam? M'imagino que si, i doncs.. algú de vosaltres compagina jocs d'estratègia, o amb dificultats afegides, amb jocs del tipus shooter? El videojoc "shooter" és aquell on et dediques a carregar-te enemics a tort i dret amb la tipica visió d'arma en primera persona.

N'hi ha de temàtica terrorista i anti-terrorista, amb unitats humanes, i d'altres amb tota mena d'artilugis i temàtiques diverses. Al meu parer, són jocs que són fàcilment compaginables amb d'altres, sovint no disposen de campany o història: entres, jugues, marxes.

I bé, que me'n dieu? A quins shooter heu jugat? A quins shooters jugueu?

El handicap d'aquesta mena de jocs és que costa molt trobar jugadors amb els que t'entenguis, doncs per la temàtica del joc hi ha molts usuaris estrambòtics, amb els quals mai tindries una conversa seriosa.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Aquí alguns de nosaltres també a part dels simuladors tenim afició a jocs, com el Red Orchestra per exemple.
Jo personalment li dono a Red Orchestra, Counter-Strike (però mapes tipus Surf mes que res), Dead of Defeat, AvP, i un o l'altre, això si, jugo poquet perquè no tinc temps.
També molts tenim Steam i de fet tenim un grup dels Cavallers a Steam, encara que nomes es per fer publicitat de la comunitat.

Per cert, no se si coneixes l'ArmA2, es un simulador d'infanteria, no es com un shooter on tot es ràpid i sense complicacions, però si t'agrada el realisme no trobaràs res millor en infanteria.
Aquí alguns vídeos de l'ArmA2.
http://www.youtube.com/watch?v=hPExkMXGqXs
http://www.youtube.com/watch?v=fzvRbKQpV2o
http://www.youtube.com/watch?v=tQDhI5sVxNg

Si vols mes info o estas interessat tens un grup als Cavallers de l'ArmA2, pots veure el seu fòrum, encara que ja t'aviso que ara estan una mica aturats.
 

Xavir

Nou usuari
12 Abril 2011
20
0
0
#5
Gràcies pel suggeriment.

També m'he descarregat l'America's Army, que és un joc gratuit desenvolupat per l'excèrcit dels EUA on duus a personatges d'infanteria en un model tipus shooter (no en se massa més). Baixeu-vos-el els qui tingueu steam, total és gratuit.


p.d:M'he afegit al grups dels cavallers de l'steam.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Jo he jugat als 3 American's Army, estan prou, sobretot aquest ultim, però acaben sent molt repetitius, pocs mapes, missions calcades una darrera l'altre, es per jugar, gaudir un parell de mesos i des-instal·lar. També cal a dir que jo soc molt exigent.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
Jo vaig jugar una temporada al America's Army 2. Estava força bé. Si us animeu uns quants podem provar-ho tot i que aquests dies estic moolt liat i suposo que seguiré fins a finals de la setmana santa. Ara m'instal·laré el 3.
 

Xavir

Nou usuari
12 Abril 2011
20
0
0
#9
Balder said:
Jo vaig jugar una temporada al America's Army 2. Estava força bé. Si us animeu uns quants podem provar-ho tot i que aquests dies estic moolt liat i suposo que seguiré fins a finals de la setmana santa. Ara m'instal·laré el 3.
Jo m'animo de seguida... encara que amb el multyplayerr em dona errors... bé, ho provem!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
saga Battlefield:

Battlefield vietnam
Battlefield 2
battlefield 2 special forces
battlefield 2 euro force
batlefield 2 armored fury
battlefield 2142
battlefield 2142 northern strike

arma2 amb operaciò arrowhead