Re: [Senglars]L´escut dels deus-FEAR OF DAWN- Dia 4- 21-10-1
La campaña se´ns està atravessant per moments

, podriem dir que la operació Fear of dawn, està suposant una pèrdua d´unitats a l´escuadrò senglars sense precedents

, aquesta és la part negativa de la missió d´ahir, vam tornar a ser abatus tant jo com en Buran, el meu cas per descuit un altre cop

, intentant localitzar un convoy enemic (en el que hi havien Buks, que en principi no estaven armats) pel TGP, no em vaig adonar que mentres virava estava perdent alçada i quan m´en vaig adonar ja era massa tard i aquests russos no t´en perdonen ni una. El cas d´en Buran va ser més estrany, va ser abatut a 26000 peus si no recordo malament, i aqui es on potser penso que tot i que comandament Overlord ens va dir que els Buk no eren una amenaça, portser no era del tot cert i algun SA-11 devien tenir...si no, no m´ho explico.
La part positiva és que vam aconseguir abatre totes les unitats del primer objectiu que ens va donar Overlord

, amb bombes laser sense errar els llançaments com en les altres vegades, en aquest cas vam deixar desactivat el Autolase, i vam activar els lasers manualment a uns 20 segons de l´impacte, i d´aquesta manera no erravem els llançaments. Tot plegat un pel estrany, però almenys així de moment sabem que funciona.
Com sempre m´ho vaig passar "teta", gràcies pel vol Buran

i en veiem a la propera Rush
Una de les poques imatges que vaig pendre, precisament mentres inconscienment perdia alçada intentant localitzar el convoy enemic
Salut i ales
Kopant