Re: [Senglars]L´escut dels deus-FEAR OF DAWN- Dia 3- 14-10-1
La missió la varem provar amb la beta, la 1.5, encara haig de fer ajustos gràfics i acabar de perfilar algunes cosetes però les sensacions van ser molt bones, no varem tenir més pegues que tornar a llençar la missió per culpa d'una sortida d'escriptori repentina del DCS, varem reiniciar i llestos, la segona vegada tot va anar fluid.
He de mirar al editor de missions si d'alguna manera hi ha posat un nivell d'error d'armes, de punteria o quelcom, ja que no era normal que no toquéssim els objectius, més de la meitat no van fer impacte.
De totes maneres m'ho vaig passar mol bé, la versió 1.5 és una passada, s'han de polir coses, però cada cop m'agrada més, unes instantànies del dia.
De camí cap a pista
A punt d'enlairar-nos
Aquí l'efecte de les toveres d'en Kopant no em deixen veure bé el HUD, senzillament espectacular, no se si s'ajusta a la realitat, però vaig flipar ..
No vaig fer més fotos, hem vaig concentrar tant en la missió que me'n vaig oblidar de tornar a treure la camara
Ens veiem a la propera
