[Senglars]L´escut dels deus-FEAR OF DAWN- Dia 3- 14-10-15

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Re: [Senglars]L´escut dels deus-FEAR OF DAWN- Dia 3- 14-10-1

La missió la varem provar amb la beta, la 1.5, encara haig de fer ajustos gràfics i acabar de perfilar algunes cosetes però les sensacions van ser molt bones, no varem tenir més pegues que tornar a llençar la missió per culpa d'una sortida d'escriptori repentina del DCS, varem reiniciar i llestos, la segona vegada tot va anar fluid.
He de mirar al editor de missions si d'alguna manera hi ha posat un nivell d'error d'armes, de punteria o quelcom, ja que no era normal que no toquéssim els objectius, més de la meitat no van fer impacte.

De totes maneres m'ho vaig passar mol bé, la versió 1.5 és una passada, s'han de polir coses, però cada cop m'agrada més, unes instantànies del dia.

De camí cap a pista

A punt d'enlairar-nos

Aquí l'efecte de les toveres d'en Kopant no em deixen veure bé el HUD, senzillament espectacular, no se si s'ajusta a la realitat, però vaig flipar ..

No vaig fer més fotos, hem vaig concentrar tant en la missió que me'n vaig oblidar de tornar a treure la camara ç;)

Ens veiem a la propera :çsalut:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Re: [Senglars]L´escut dels deus-FEAR OF DAWN- Dia 3- 14-10-1

Buran said:
Aquí l'efecte de les toveres d'en Kopant no em deixen veure bé el HUD, senzillament espectacular, no se si s'ajusta a la realitat, però vaig flipar ..
Jo diria que és un error gràfic i no s'ajusta a la realitat. L'efecte es produeix per l'aire calent que surt de les toberes, i el HUD és llum projectada en un vidre davant de la cabina on l'aire calent evidentment no hi entra.

Més aviat te pinta de que el joc primer renderitza el frame i després aplica l'efecte de les toberes a sobre d'aquest frame difuminant el que hi hagi.