[Senglars] L´escut dels deus-Enemig´s!(29/04/2015-22:00h)

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Missio dimecres 29
L'escut dels deus (Operació EneMig's) ç;)

En els ultims mesos hem detectat un important augment en la concentració de tropes al sud del krai de krasnodar, concretament a la ciutat fronterera de Sochi i els seus voltants, aqui teniu dues fotos de satélit, l´una té tres mesos i la segona està feta fa pocs dies:

Aquests darrers dies, i sobretot arrel del fracàs rus a la vall de Teberda,aquests moviments han estat especialment significatius, ja que aquestes tropes s'estàn concentrant a prop de la frontera. Aquesta dada, juntament amb les últimes fotos que acabem de rebre de l'aeroport de sochi-alder on s'aprecien clarament Mig 29 Fulcrum del regiment 234° GIAP, acabats d'arribar de la base aeria de Kubinka,

ens indiquen de manera inequivoca que s'està preparant una ofensiva que intentarà invair Abjasia a través d'aquest pas fronterer. La invasió és inminent (alguns informes indiquen que a finals d'abril) i es per això que l'Escuadrò Senglars ha estat traslladat a Gudauta, serà desde aqui desde on llançarem la nostra contra-ofensiva: L'Operació EneMig's. :çulle:

Objectius:
-1. Aeroport de Sochi-alder.

1.1-Destruir les defenses AAA de l'aeroport, les ultimes fotos indiquen que aquesta esta formada per alguns ZSU-24-4 "Shilkas". Prioritari.
1.2-Neutralitzar l'escuadro de Mig 29. Destruir completament tots els efectius Mig 29 que es trobin a l'aeroport per així continuar disposant de superioritat aeria.

-2. Contactar amb JTAC Whiplash (31 Mhz FM) que ja estarà present a la zona perque ens informi d'altres possibles amenaces.

-3. Tornar a base sans i estalvis.

Imatges de la missió:

Aeroport de Sochi.alder:

Convoy de Blindats en direcció a la frontera:

Podeu descarregar el Datacard de la missió aqui
Aqui en teniu una imatge:

I aqui teniu la VAD CHART de Gudauta

Salut i ales!

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Re: [Senglars] L´escut dels deus-Enemig´s!(29/04/2015-22:00h

Viper said:
Poseu-la al calendari si us plau :çsi:
Fet!

Te molt bona pinta la missió! :çsi:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

Missió complerta!!!

Gràcies companys, m´ho he passat molt bé tot i haver-la volat alguna que altra vegada abans.... ç;)
La veritat es que no ha tingut res a veure amb el que esperava i ha sigut una grata sorpresa veure que ens ha costat més del que jo pensava localitzar i destruir els objectius (aquests avions russos són molt durs) però el fet que s´hagi complicat crec que ha sigut quelcom positiu. :çulle:
Llastima de l´accident del Buran i els problemes posteriors, tot i que ha mort per salvar-nos, com un bon Senglar! :çseny:

Repeteixo, gràcies per una altra bona estona de vol! :çcerv:

Una captura mentre ens dirigiem a l´objectiu...

En Rush, se m´ha posat "a huevo" per ferli la foto amb el TGP ç;)

I l´aeroport de Sochi mentre intentavem destruir els Mig 29. que ens ha costat lo seu... :çnado:

I l´arribada a Gudauta entrant a pista

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

Molt bona missió. M'ho vaig passar molt bé tot i que al tenir joystick nou estava una mica desorientat.
Per fi vam poder volar amb l'Aires! çXD

Va ser un vol seriós i prou ben organitzat, sense precipitacions ni riscos innecessaris i de cara a complir els objectius.

Com a cosa per millorar, els àudios se sentien una mica fluixos.

Viper, l'última captura de'n kopant haura de sortir a la portada de la web!

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat

Gràcies per la partida, m'ho vaig passar molt bé tot, el tema de l'Aries és senzillament espectacular, por donar molt de joc i ambientació de realisme.

La missió: Impressionant, el briefing, l'ambientació, els audios, tot, va estar molt bé, :çsi:

Per la meva part, haig de practicar molt encara, es nota molt les classes que em vaig perdre i lo important de tenir un perfil del joyestick ben configurat i après, menys mal de l'Aries, així no vareu sentir els meus "renecs" i l'estres que vaig agafar en alguns moments.

Sobre el meu KIA (Kill In Action) va ser degut a no enrecordar-me de la curvatura dels eixos que vaig posar en la missió del refueling, vaig fer un picat cap al primer MiG29, pensant, si aquest es queda destruït, la resta no podrà passar-lo i es quedaran esperant, i seran bones dianes per posteriors passades, com així va ser, però a alhora de remuntar el vol del picat no vaig poder, anava massa ràpid i no tenia curvatura de gir, :çno: .

Després vaig arrencar de nou, i des de base, sentia molt béa Kopant, però a Rush el sentia malament, no vaig dir res per ràdio per no interferir en l'atac, i un cop a l'aire vaig seguir el pla de vol, no fos que actives algun trigger on no tocava, només quant vaig entrar en zona de combat vaig informar per ràdio per tornar a les comunicacions de grup.

S'ha de repetir ...

Kopant, si edites la missió, posa un MiG29 pilotable :çamor:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

S'ha de repetir ...

Kopant, si edites la missió, posa un MiG29 pilotable :çamor:
Per mi encantat, la repetim quan vulgueu ç;) :çsi:

I jo et poso el Mig 29 pilotable quan vulguis, tot i que no haguéssis aixecat dos pams de terra ç;) , ja que tenia posada una bateria de Patriots, per si algun s´ens escapava :çulle: no volia arriscar-me a que cap s´enlairés perque llavors si que s´hagués desequilibrat la balança i haguéssim hagut de sortir cames ajudeu-me cap a base....i no s´hagués activat el convoy ni el JTAC :çvic:

Aqui et poso una foto que els vaig fer quan editava.... :çruc: vaig estar fent proves i podia volar sobre Sochi sense disparar ni un sol tret i deixar enlairar-se els 6 mig´s que no n´hi havia ni un que tingués temps ni de fer un xupito de vodka!!! :çvic:
Era tot un espectacle veure disparar aquests trastos.... :çulle: