[Senglars] 28/01/2015 Missió JTAC

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Un dels elements que poden donar molt joc a les missions és el JTAC. Farem una missioneta on el JTAC ens anirà dient els objectius a atacar. Així de pas també practicarem el llançament de munició :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Bé, per aquesta missió reciclaré una missió que vaig fer fa un temps, tot i que estava pensada per 6 avions es pot fer amb menys aparells.
L'important és destruïr primer la columna de tancs i després l'artilleria.

Des de fa un temps l'OTAN observa amb preocupació els moviments del nou president de l'Azerbaidjan Mahmoud Azerbanajad, que com tots els dolents d'aquest segle, és un integrista islàmic, te el carnet de l'Eix del Mal i a més és una de les 5000 mans dretes de Bin Laden que volten pel món.

Aprofitant el caos que hi ha a Georgia i que gran part del seu exèrcit es troba a Ossètia i al Nord vigilant la frontera amb Rússia, aquesta nit Azerbanajad ha mogut fitxa i en un atac llampec ha envait la ciutat de Rustavi, situada a la zona sud-est de Georgia.

El seu atac continua, una columna de tancs avança cap a l'aeroport de Soganlug en un primer pas per prendre el control de Tblisi, i bateries d'artilleria bombardegen els aeroports de Vaziani i Tblisi-Lochini.

Aquest mapa de la zona ens mostra l'àrea on hi han les peces d'artilleria i la ruta que segueix la columna de tancs.



Georgia ens ha demanat ajuda. S'han establert dos grups de vol, Tusk i Boar, compost cada un de tres aparells. Aquestes son les rutes de cada grup.



El grup Tusk s'encarregarà de cercar i destruïr l'artilleria.
El grup Boar haurà de cercar la columna de tancs per la zona de la ruta que seguiran i evitar que arribin a l'aeroport de Soganlung.
Per la seva part Georgia ha posat un grup de tancs per defensar l'aeroport i dos JTAC, un per cada un dels nostres vols.
El grup Tusk te assignat el JTAC Anvil a la freqüència 30.000 Mhz FM
El grup Boar te assignat el JTAC Pointer a la freqüència 31.000 Mhz FM
No tindrem suport aeri però tampoc s'han vist unitats aeries enemigues.
No se sap si l'enemic disposa de defenses anti-aeries o no, per tant extremeu les precaucions.

Els vols sortiran de l'Aeroport de Beslan (141.000 Mhz AM) i seguiran la ruta que els toqui.
Si es consegueix destruir l'artilleria i frenar l'atac dels tancs podrem fer servir l'aeroport de Soganlung per aterrar. En cas contrari haurem de tornar a Beslan.
El vol són unes 100nm d'anada. Cal reservar conbustible per la tornada.

NOTA
Com que per saber on són els blancs utilitzarem els JTAC us recomano que mireu aquest video i us aprengueu com utilizar les coordenades que ens dóna el JTAC. Són 5 minuts i és importat per la missió.
http://www.youtube.com/watch?v=mcJ8mlMF7qg
Un cop a la missió quan establiu contacte amb el JTAC acabeu la conversa amb ell perquè sino en les proves que he fet a vegades es queda tonto i no respon més.

Avions disponibles:

Tusk 1-1
Tusk 1-2
Tusk 1-3

Boar 1-1
Boar 1-2
Boar 1-3
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
La missió va ser útil per comprovar que tot i haver fet les "classes" ens cal repassar algunes coses i sobretot agafar soltura durant el combat amb tot el que hem après. Paciència i pràctica! :çsi:
 
#7
Jo després dels dos talls de connexió vaig decidir volar offline, i sort pq en vaig tenir més durant una bona estona.

Tanmateix aquest mig-dia he fet la pràctica amb el JTAC amb la mateixa missió, que tenia guardada del últim cop. per a que no m'avanceu gaire malandrins! No us penseu que em despenjo! :çruc: