Salutacions de Curtiss

Curtiss

Nou usuari
3 Juny 2012
10
0
0
#1
Hola!

Em dic Edu i feia temps que llegia aquest fòrum i la comunitat en general m'agrada. Sóc un afeccionat als simuladors de vol, tot i que he jugat a pocs, domino força bé el joystick.

He jugat al Wings of Prey, després em vaig comprar el Cliffs of Dover però és un niu de bugs i no hi he jugat gaire, ara fa poc em vaig instal·lar el Microsoft Flight i des d'aleshores hi he anat jugant, també tinc el Microsoft Flight Simulator X, que ara estic aprenent a fer anar.

Sempre m'han agradat els avions de combat de la II Guerra Mundial.

Espero que m'accepteu i puguem volar junts!

Salut! :)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

Curtiss

Nou usuari
3 Juny 2012
10
0
0
#12
Ei!

M'he descarregat l'IL2 des de l'Ubishop i ara estic en procés de pujar-lo a la versió que utilitzeu per jugar, estaré uns dies fora de casa, però quan torni m'hi familiaritzaré una mica i demanaré allistament a l'escuadró!

Salut i gràcies a tots per la benvinguda :çsi:
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#14
Bones. Aqui trovaras cuasi tot el que vusques (dones NOO)Pero amb aeroplans IIG.M."Lo tope".KRONUS.Et posara a ratlla TOFOLO Et "Porculitzara" :çcerv: :çcerv: :çcerv: Aqui sobretot trobaras jent DE PUTA MARE :çvic: I AMB CATALA :çseny: