Resolució Gràfica Arma 2

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Torno a ser jo, aquest simulador m'està donant la guerra, sobretot amg el tema de gràfica, així es com jo veig el simulador, bastant borros, sense nitidessa, no se, potser és normal, ja direu:

Aquí la configuració del joc:



Algunes mostres:













Tinc un nvidia Gforce 9600 GT, intel Core i7 2.67Ghz, 4Gb RAM, W7 64bits

Agraeixo solucions.

Buran
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Jo ho veig així com tu més o menys... i amb l'ordinador que tens no crec que tinguis problemes.

Pensa que chernarus es va dissenyar per al motor del A2. Si proves Takistan els gràfics són millors.

Per cert respecte la foto 4...
[youtube]aoXEI4r0DTA[/youtube]
 
3 Juny 2011
783
0
0
#7
Viper said:
Viper al rescat...........!!! Això es una opció del propi simulador, tens una opció que es diu PostProcessat , que xucla molta maquina, i a mes li dona aquest aspecte desenfocat, es una merda i ja t'ho pots posar al normal com o porto jo, menys o desactivar.
Ostres, doncs jo també ho tinc activat. No m'havia fixat... :çboix:
 
3 Juny 2011
783
0
0
#9
He fet algunes proves jugant amb el postprocessat, i la veritat no sé si deixar-lo al màxim o desactivar-lo ç?|
Arma 2 pelat:
Postprocessat desactivat


P. Activat


Arma 2: Combined Operations
P.Activat


P.Desactivat


La veritat és que entre l'expansió i el pelat la diferència gràfica no és massa gran, i tampoc veig una gràn diferència amb tenir el Postprocessat i no tenir-lo. També tinc una pregunta:
Creieu que he de posar més visibilitat? És un tema que mai he arribat a aclarir :mrgreen:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
jaumem said:
També tinc una pregunta:
Creieu que he de posar més visibilitat? És un tema que mai he arribat a aclarir :mrgreen:
El tema de la distancia de visió es variable, i depèn en gran mesura de la nostre pròpia maquina. La meva recomanació es posar la màxima distancia que ens permeti la nostre maquina sempre que en una situació de combat amb bastants unitats funcioni be. Aquesta es la regla que faig servir jo.
Com a consell, si portem infanteria, jo no recomano mai menys de 2000m, però els que aneu mes justos de maquina, podeu posar-vos mínim 1500m. Com dic la meva recomanació per infanteria es 2k cap amunt, jo normalment la porto a 2300m, a no ser que porti franctirador i prevegi distancies llargues que llavors me la passo a 3000 o 4000m.
Si portem blindats, recomano 3k o 4k com a mínim, i en aviació, lo màxim que es pugui mantenint un bon rendiment.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#11
Bé, ara tinc la visió al màxim, amb el postprocessat en mode "Baix", que sembla ser que així només afecta al Sol y a la llum, i no al terreny, de manera que queda molt millor :çsi: Ho he provat amb un caça sobrevolant Chernarus i no m'ha donat cap problema çXD
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Els mapes sense unitats son una cosa, però un mapa amb unitats xucla molt mes, et recomano que facis les proves amb una domination per exemple a internet, no facis tu la domination, si no ficat a una a internet, ja veuràs com segurament hauràs de rebaixar la distancia de visió, a no ser que tinguis un reactor nuclear com a maquina ç;)
 
3 Juny 2011
783
0
0
#13


Això és una Domination amb unes 50 persones, només una mica de lag molt de tant en tant, però "tirons" gràfics cap ni un, amb la visibilitat a 10km. A més he anat amb helicòpter una estona i tot ha anat perfecte.
Per cert, encara no havia vist l'escut dels Cavallers del Cel, això ho veuen tots? O només jo?
El meu hardware:
-Intei i7 965 Extreme 3.2Ghz
-ATI HD6870 1GB DDR5
-12 GB RAM Kingston

I no creieu que això val un dineral, perquè el processador em va costar 220€ per Ebay, i la gràfica 140€ a PCComponentes.com :çsi:

A més, he toquetejat la configuració de la gràfica amb el Catalyst Control Center, i guanya bastant. De pas instal·laré un programet que conec de fa temps que, per el que tengui ASUS, es diu ASUS SmartDoctor. El que fa és modificar la velocitat del ventilador de la gràfica en funció de la temperatura de la targeta, per la qual cosa fa menys soroll quan no juguem, i soluciona (dins el possible) els possibles problemes de temperatura que tingueu ç;)