Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i info

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


05 Maig 2009

Com sabeu, el Red Orchestra tindrà segona part, anomenat RedOrchestra 2: Heroes of Stalingrad. A la web han publicat nova informació i les primeres imatges.

http://www.heroesofstalingrad.com/2009/08/10/1c-to-publish-heroes-of-stalingrad

Avanç RO2 per Meristation, segons sembla PC Gamers els ha fotut l'exclusiva, ja que volien anunciar més endavant. En qualsevol cas un nou RO suposa una nova compra segura.

http://www.meristation.com/v3/des_noticia.php?id=cw49ff41471c7e6&pic=GEN

Us porto informació fresqueta, i millor encara, vídeos de la GC09.

Part1 - http://www.gametrailers.com/video/gc-09-red-orchestra/55367?type=flv
Part2 - http://www.gametrailers.com/video/gc-09-red-orchestra/55369?type=flv

En els vídeos s'aprecien diverses coses:

- Per fi tindrem minizoom a les armes. Per molt que diguin alguns que a la vida real l'ull no fa zoom (i és cert), el monitor del nostre PC limita enormement la visió, de manera que el minizoom és necessari. Per cert sembla que hi ha dos nivells de zoom.
- Podem cobrir-nos amb l'escenari.
- Coberts podem disparar per sobre i pels laterals sense treure el cap.
- Ara a més de a la vista normal que la nostra arma no apuntava al centre, sinó en un radi, també succeeix el mateix a la vista des de la mira de l'arma, a l'estil de l'ArmA
- S'ha treballat més la penetració de les bales pel que fa al material.
- S'ha eliminat el increïblement i subrealista retrocés exagerat de les armes, i s'ha posat una mica dins de la realitat.
- Ara podem aguantar la respiració per millorar el nostre tret.
- Quan mirem a una paret o el que sigui enganxats a ella, el nostre soldat abaixa l'arma.
- Pel que fa a això, si per exemple traiem la nostra arma per una finestra, i girem als costats, la nostra arma xocarà amb la vora de la finestra i s'anirà cap enrere, igual que faria un soldat perquè les armes no són fantasmes que travessen murs.
- Podem saltar obstacles, com entrar per finestres, saltar murs, etc ...
- Han millorat el desplegament de les MG. Abans costava utilitzar el bípode per recolzar-se en l'escenari, tenies que mirar on recolzar-ho, i això a més afectava al teu angle. Ara el sistema és super intuïtiu, i no et limita l'angle (només la realitat clar), una gran millora sens dubte. A mes el desplegament és més ràpid, més realista. També hi ha un canvi important, quan estàs a terra tirat es considera la MG automàticament desplegada, perquè pots recolzar-la al terra, i et permet un bon angle de maniobra, però tot i així si vols pots acabar de donar-li suport, la qual cosa fixa la MG a terra, limita l'angle i millora la precisió. Tot això a la velocitat correcta. És millor veure el vídeo per entendre-ho.
- La IA sembla que serà més funcional, ara tindrem tropes al nostre comandament, i a més podrem donar-los ordres ràpidament apuntant a on volem que es dirigeixen, a l'estil Raven Shield, OFP2, etc ...
- La IA de moment sembla ximpleta, perquè en els vídeos es mou i dispara com un endarrerit, però bé, està en desenvolupament.
- La IA sembla ser que ara tindrà un paper actiu en el multiplayer, no com abans. Per exemple tindrem IA als tancs.

07 Setembre 2010

Vídeo Trailer amb desmembrament i interior de tancs. Es diu que els tancs per dins estaran totalment modelats i es podran veure com al vídeo (o semblant), ja veurem.
http://www.gametrailers.com/video/pax-10-red-orchestra/703872

Aquí l'entrevista amb representant de TWI on parla sobre els carros i altres coses.
http://www.rockpapershotgun.com/2010/09/02/red-orchestra-heroes-of-stalingrad-vehicles/

Vídeos de la Gamescom de aquest any.
Part 1 - http://www.youtube.com/watch?v=dnv2pEc8mHc
Part 2 - http://www.youtube.com/watch?v=saoevQpUrm8

http://www.youtube.com/watch?v=EmQfZKRb4Rc
 
26 Setembre 2010
17
0
0
33
El Maresme
#5
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

Konrad von Hof said:
Jo no el consideraria un shooter... Frega el simulador.
I tant, del RO podríem dir que es un videojoc molt realista. Jo el tinc a l'Steam però no instal·lat.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

S'han currat moltíssim el franctirador, mires regulables, poder mira a traves de la mira de ferro en comptes de la telescòpica, etc... Aquest vídeo es molt il·lustratiu, i la distancia del mapa no te mala pinta.
[youtube]Lv8rVfYCTz8[/youtube]

No se si aquest trailer es cap dels de dalt, però ho poso, mes que res per veure l'interior del tanc, que en teoria es com ho veurem.
[youtube]qUVoPbmooTo[/youtube]

Mes vídeo
[youtube]wkk3SiywLHI[/youtube]

I aquí tenim els tancs. Es una entrevista en 3 parts amb molt de material.
Part 1 - http://www.youtube.com/watch?v=qynqghmBkFw
Part 2 - http://www.youtube.com/watch?v=5lYtQHyClAQ
Part 3 - http://www.youtube.com/watch?v=lnmEQav1yjw
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

Per el que he entès en un dels vídeos, ja no es pot sortir ni entrar als tancs, apareixes directament dins del tanc, i ja esta. Es un punt en contra això. Com a punt positiu, sembla que el tanc porta la seva pròpia IA, llavors els jugadors el que fan es substituir la IA del tanc, aixi doncs pot estar a la posició de comandant i ordenar al teu tanc que es mogui, no com fins ara, que si ens ficàvem a un tanc sense cap company, tenia que fer nosaltres tot el del tanc, un punt positiu.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

Característiques del joc:

- Embenat: Els jugadors poden embenar ferides menors a si mateixos deixar de sagnar i arribar a la mort.
- Balística real: Això millor agafar-ho amb pinces.
- La penetració de les bales: Les bales poden penetrar alguns materials i causar danys a l'altre costat.
- Sistema de respiració: La respiració afectarà el la nostra capacitat per apuntar, els jugadors poden aguantar la respiració un moment per a un tret més estable. Els jugadors que tenen baixa resistència de esprint, etc serà més difícil respirar.
- Bípodes: Les armes amb bípode muntat podran desplegar-ho i giraren.
- HUD tàctic: Ara el HUD no serà visible si no ho desitgem, per poder veure el HUD tindrem que prémer un botó, aixi l'immersió al camp de batalla serà mes realista.
- Sistema de pes: El jugador pot portar diverses armes, així com granades, però té un pes màxim permès i s'alentirà a mesura que carregui mes pes.
- Indicadors de visió perifèrica : Petits indicadors apareixen a la vora de la pantalla del jugador per referir-se a possibles enemics en la visió perifèrica del jugador (com l'ArmA).
- Recarregues interruptibles: Es pot interrompre la recarrega d'un arma. (per fi collons).
- Edificis destructibles: Qualsevol i tots els edificis són destructibles si el mapeador vol.





Les característiques multijugador:

* Estadístiques de seguiment persistent i progressió de Jugadors: Persistència constantment repta al jugador a esforçar-se i els manté jugant. Créixer en la classificació, guanyar medalles, millorar les seves habilitats i convertir-se en un heroi - tot ess visible per a la comunitat de jocs en línia.
* Herois: Obtén l'objectiu final i ser un heroi en línia. Els jugadors amb estatus d'heroi inspiren les tropes al seu voltant i causen por en els seus enemics. Els herois tenen accés a les millors armes i més rars equips, i es destaquen visualment de la resta dels soldats.
* Co-op: Els jugadors poden connectar-se amb els seus amics i la IA de batalla en diversos tipus de jocs inclosa la campanya de Stalingrad, la manera escaramussa, i molt més.
* Concursos i panell de classificació: Competeix per obtenir premis i els èxits extraordinaris amb jugadors de tot el món. Les competències van des de reptes tir fin a divertides curses d'assalt.
* Suport per a 64 jugadors: Disparen a un màxim de jugadors en un partit en el 64 (amb mapes molt grans un s'imagina) i hi ha deu mapes en el joc ja.
* Configuració de realisme: 2 Configuracions. Realisme relaxat i realista. Realisme relaxat inclourà totes les ajudes de la nova interfície. Realista serà per als jugadors més hardcore, i tindrà algunes de les ajudes de la nova interfície desactivats. L'administrador del servidor serà capaç d'establir una configuració personalitzada que recull i selecciona les característiques que tenen.
* Missatges de mort: 3 paràmetres dels missatges de mort. Normal, endarrerides, i apagat. Missatges de mort també mostra la distància del assassí.
* Assistències de mort: Ara aconseguirem punts per ajudar en una mort.
* Class Server Lock: Algunes classes estan bloquejats fins que una certa quantitat de jugadors s'uneixen al servidor
* Mini-Mapa: El mini-mapa que mostra al jugador, i on son els seus companys d'equip i líders dels esquadrons.
* Configuració del Servidor Dedicat: La configuració del servidor es pot personalitzar, es pot compartir, i fins i tot pot ser avaluat pels altres.
* RO TV 2.0: TV RO fa un retorn pel que és possible fer servir l'espectador per a partides (clans).
* Comissions de camp de batalla: Els jugadors de baix rang poden guanyar una promoció per un bon acompliment, i poden escollir classes de major puntuació. Aquesta és una comissió temporal dins del joc.

Modes de joc:

* Mode Territori: Aquest és el mode de joc original que va fer famosa el Red Orchestra. Atac, mantenir i defensar els objectius en el límit de temps establert, o fins que un bàndol es queda sense reforços.
* Mode Compte enrere: El mode de compte enrere és un tipus de joc de curta vida que es regeix per un temporitzador de compte regressiva. Els jugadors hauran de atacar o defensar una sèrie d'objectius, però amb només una vida per cada objectiu. Si els atacants capturen l'objectiu, tots els jugadors reapareixeran i passaran al següent objectiu. Si no es captura l'objectiu abans que el temps s'esgoti, perden.
* Mode Tiroteig: la versió de Red Orchestra del combat per equips (TDM).
* Mode Campanya Multijugador: El mapa de campanya es divideix en 10 mapes més petits. Els jugadors voten quin mapa atacar, i poden decidir quanta de la seva potencia volen utilitzar en l'atac. Cada campanya pot durar un màxim de 4 hores.
* Mode Campanya Cooperativa: La campanya per a un jugador es pot jugar amb amics.
* Mode Escaramussa: Aquest mode es pot jugar online i offline. Vostè aconsegueix tres equips de foc de tres membres cadascun. Els Fireteam poden estar formats per jugadors humans o IA. L'objectiu és netejar el mapa de IA enemiga.



Vehicles

* Interior Virtual: Tot l'interior dels tancs esta modelat, amb les escotilles utilitzables, periscopis, finestres, etc...
* Bloqueig del Tanc: Els comandants del tanc poden optar per denegar l'accés al tanc o permetre a altres jugadors unir-se a la seva tripulació.
* Nou sistema de danys per els tancs: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad té un sistema de danys molt més complexa del que tenia Ostfront. Danys als sistemes com ara l'òptica, el motor, la transmissió, el mecanisme de rotació de la torreta, el tanc de combustible, roda dentada, bandes de rodament i més estan modelats. Els trets que penetren l'armadura del tanc poden matar a membres de la tripulació a l'interior. Els membres de la tripulació a l'interior del tanc tenen el seu propi sistema de danys, també per zones.
* Tripulació del tanc (AI / Humans): Tots els tancs tindran una tripulació completa, qualsevol posició jugable que no sigui ocupada per un jugador humà serà ocupat per un IA.
* Sistema dinàmic de classes de tanc: Hi haurà un slot de comandant de tanc cada tanc, els comandants han de permetre permetre que els jugadors humans puguin pujar als seus tancs..
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#14
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

Bé. a veure si qualcú s'anima , demá surt oficialment el Red Orchestra 2.

A veure si porem fer un grup bo i fotre uns tirs.


Adews :lol:
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#17
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

Iep nois,

permeteu-me que desenterri aquest fil. Com que l'altre dia me'n vau parlar bastant bé, el vaig descarregar, aprofitant que hi havia una bona oferta a l'steam. Veig que a més recentment van llançar un mod del pacífic: el Rising Storm.

No se quants de vosaltres el teniu, si algú li fes gràcia podríem fer-hi una partida algun moment d'aquests.

Salut! :çsi:
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#18
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

No tinc el mod del Pacific, però si vols podem disparar alguns trets :çsi:
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#19
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

Genial! T'he enviat una petició d'amistat via Steam i quan coincidim li fumem.

Salut!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#20
Re: Red Orchestra: Heroes of Stalingrad imatges, vídeos i in

Jo tinc el RO2, no el Pacific, que per cert no es cap mod, es una expansió autojugable ç;) . Per els que no tenim l'expansió podem jugar igualment amb el bàndol japonès, però nomes podem portar un soldat normal amb fusell.