Recomaneu-me un FPS/RPG

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
M'ha picat el cuquet de jugar a un FPS/RPG, en plan ambientació Blade Runner, i a l'espera del Cyberpunk 2077 (que ja veurem si m'agrada, les meves exigències son molt difícils d'acontentar), doncs volia que em recomaneu un joc. He vist el Mass Effect 1/2/3, crec que el 2 esta genial, i el 3 sembla que es una merda. També he vist el Deus Ex HR. Fallout ja el vaig jugar i tot i que estava be, em va avorrir el sistema de combat. I no hem posaré a jugar a cap antic (tipus System Shock 2). Vull FPS en primera persona a temps real, res de torns. I òbviament que no estigui en angles.
Jo ja he mirat, i estic baixant una demo del Mass Effect 2 (si si, es una demo), però es que realment no he vist res que em cridi l'atenció.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Mira abans parlo i abans posen el joc en oferta a Steam, doncs tenen el 1 i el 2 com a pack amb el 75% de descompte, surt els dos jocs per 10€, he provat la demo i tot i que no es lo que mes m'agradaria, no tenia mala pinta, i la historia podia ser interessant, aixi que m'ho he comprat amb l'oferta d'Steam. Per cert l'oferta caduca en 20 hores.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Prova el Syndicate. Tot i que no ha set un triomph com el classic syindicate de tota la vida van treure una versió FPS amb algun toc RPG que es el més semblant al Cyberpunk que jo també estic esperant a que surti ja que soc un gran amant del genere Cyberpunk çXD
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Urwald said:
Hi ha algún gènere del que no siguis amant Zero? ç:D
Ups, m'has pillat ç:D però si que hi ha generes com els esportius, cotxes, arcades, etc que m'aporten ben poc ç;)