Quina màquina teniu?

2 Desembre 2013
21
0
0
#1
Hola a tots !!!!

Bé, alguns ja sabe-ho que tinc una birria d'ordinador i la meva pregunta es, quin ordinador teniu i quin es el rendiment al DCS ?, així ens podem
fer una ideia del maquinari que es necessita per moure a full aquest simulador.

Placa base Foxconn zocol 775 max. 4Gb ram (Packard Bell del 2007)
Micro Intel core 2 Dual E4500 2.2 Mhz
Tenia 3 Gb de ram, peró des de que s'em va espatllar la gràfica i vaig posar la nova nomès puc posar 2Gb (si poso la tarja de 1 Gb no arrenca l'ordinador) Ara nomès tinc 2 GB a 555 Mhz i d'un sol canal.
Gràfica nvidia Gforce 210 1Gb
HD Seagate 320 Gb 7200 rpm
Font d'alimentació 250 w totals (quan porto 20 minuts amb flight simulator s'em para l'ordinador)
W7 Ultimate X64, he posat el 64 i ara el dcs m'arrenca, però pot trigar 30 minuts tranquilament amb tot al mínim i a vegades es queda bloquejat (suposo que es per falta de potencia i ram)

A veure si ve el Papa Noel i com a mínim em porta 2Gb de ram :çrubl: :çrubl:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Jo tinc una placa base ASUS, no recordo el model.
La CPU és un i5 2500k overclockejat a 3.5 Ghz.
8Gb de RAM.
La gràfica és una Nvidia 9800GTX+ amb 1Gb de memòria.

En missions poc carregades tinc uns 20-25 FPS, però a la que la cosa s'anima, com per exemple la missió Piercing Fury, baixo fàcilment dels 20 FPS.

Penso que en el meu sistema el coll d'ampolla és la gràfica.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Asus P8H67 Revision B3
Intel i7 2600 3.40GHz
16 GB RAM G.Skill
Nvidia GTX 560 Ti 1GB
Windows 7 64 Ultimate

Hem va a 60 FPS (que es com ho tinc limitat), però segons la carrega de missió baixa, no m'he fixat fins a on, però perfectament jugable.

Rush. A tu sens dubte t'està limitant la gràfica, jo tenia la mateix que tu i era una bestia fa uns anys, però desgraciadament s'ha quedat molt antiga.
Per 157€ tens una gràfica nova mes potent que la meva, la GTX 660 OC 2GB
http://www.pccomponentes.com/gigabyte_g ... gddr5.html

I si vols/pots gastar una mica mes, per 230€ tens una GTX 760 OC GB que es el doble de potent que la de abans, mes o menys.
http://www.pccomponentes.com/gigabyte_g ... gddr5.html

Blader. En el teu cas Blader, lo que mes t'està limitant es la gràfica també, es molt poc potent, però es que en general tens poca RAM i poc processador, efectivament et caldria una renovació completa de l'equip, Font d'alimentació, Placa, RAM, CPU i GPU.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Jo penso que DCS requereix un bon processador, però també gràfica.

M'explico:

Abans amb la mateixa gràfica però amb un Q6600 i 4Gb notava encallades quan entrava en zona on hi havia enemics i aquests s'activaven, ara aquestes encallades han desaparegut, però el rendiment continua sent baix per la gràfica. Tampoc tinc els detalls al mínim i segurament els podria abaixar molt, però no m'agrada perdre massa qualitat gràfica, i menys en un simulador com aquest.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#5
Jo tinc una placa ASUS P6T
Processador intel Core i7 920 a 2.67GHz
4 GB RAM
Grafica Nvidia 9600 GeForce GT
Windos 7 Ultimate

El rendiment és normal, si que he notat amb les ultimes actualitzacions que la cosa a anat a menys, però sobretot en el temps de càrrega de missions i algun "lag" de tant en tant quant la cosa es posa interessant. (hi ha moviments de tropes, més IA en joc, etc..)

Estic en procès de millora del pc, sobretot gràfica i Ram, la resta sembla que encara tinc per dies ç;) , més li val, no estic per gastos ç:x
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
rush said:
Jo penso que DCS requereix un bon processador, però també gràfica.

M'explico:

Abans amb la mateixa gràfica però amb un Q6600 i 4Gb notava encallades quan entrava en zona on hi havia enemics i aquests s'activaven, ara aquestes encallades han desaparegut, però el rendiment continua sent baix per la gràfica. Tampoc tinc els detalls al mínim i segurament els podria abaixar molt, però no m'agrada perdre massa qualitat gràfica, i menys en un simulador com aquest.
En el teu cas es sens dubte la gràfica, les 9800 ja han desaparegut de les taules comparatives, tens una CPU i RAM d'alta gamma ara mateix, amb una GPU de baixa gamma (entre cometes tot, perquè la 9800 GTX+ era alta gamma quan va sortir). Es a dir, es com tenir una carrosseria Ferrari amb un motor Seat.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Viper said:
rush said:
Jo penso que DCS requereix un bon processador, però també gràfica.

M'explico:

Abans amb la mateixa gràfica però amb un Q6600 i 4Gb notava encallades quan entrava en zona on hi havia enemics i aquests s'activaven, ara aquestes encallades han desaparegut, però el rendiment continua sent baix per la gràfica. Tampoc tinc els detalls al mínim i segurament els podria abaixar molt, però no m'agrada perdre massa qualitat gràfica, i menys en un simulador com aquest.
En el teu cas es sens dubte la gràfica, les 9800 ja han desaparegut de les taules comparatives, tens una CPU i RAM d'alta gamma ara mateix, amb una GPU de baixa gamma (entre cometes tot, perquè la 9800 GTX+ era alta gamma quan va sortir). Es a dir, es com tenir una carrosseria Ferrari amb un motor Seat.
Si si, en el meu cas segur, però vull dir que en simuladors s'ha de tenir també molt en compte la CPU. Un cas extrem és l'FSX, però el DCS també necessita bastanta CPU, i si li fots la millor gràfica amb una CPU poc potent no guanyes res. Els simuladors no són com els jocs normals que gairebé només requereixen gràfica.

Em sembla que m'autoregalaré una 660 :twisted:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Si en això tens tota la raó, la CPU es molt important també, i efectivament el DCS tira molt de CPU. Seguint una mica amb el símil, es com tenir un motor Ferrari amb un neumàtics robats al Seat Panda del teu cosí, les rodes es mouran a la velocitat de la llum, però el teu cotxe no.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Bé, ja m'ha arribat la GTX 660, i posant la gràfica sense tocar res més he passat d'uns 20 fps justets a plataforma a 100-120. A part d'això diria que la qualitat de la imatge és millor.
La compra ha valgut la pena. çXD
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Viper said:
Jo t'ho deia que eral a gràfica ç;) Felicitats, ara podràs estavellar-te però a la velocitat que deu mana ç:D
Si ja ho tenia clar que era la gràfica però no m'imaginava tanta diferencia.