Problema: No audio a DCS.

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Doncs aixó, que després d´instal.lar el S.O. W7 64 bits desde zero formatejant el disc dur i d´haver descarregat tot Geórgia i tot Nevada amb els seus respectius móduls (80 gb amb els meus 10 Mb de timofónica) ara DCS no sona ç?| No sona res, és com si no tingués audio, no sona la música del principi, no sona quan obres una partida qualsevol....no sona....i no trobo solucions a la xarxa....algú té alguna idea de perqué pot ser? D´altra banda el S.O. operatiu funciona amb normalitat i si sona...els altaveus estan bé, no tinc cap nivell de volum de la tarja de só baixat i tot sembla estar aparentment bé...pero DCS NO SONA! :çnopas: :prot:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Pots comprovar que el so del DCS estigui redireccionat als altaveu? Botó dret a l'icona de so de windows i Open Volume Mixer.

El que has de mirar és la primera entrada, la que et posi altaveus, i mirar quin dispositiu de so fa servir el DCS. Assegura't que sigui el dispositiu, habitualment el de la placa base, el que tingui l'audio assignat.

També podries provar de forçar, si no ho està, un dispositiu de reproducció per defecte. Botó dret a l'icona de so de windows i selecciona l'entrada "Playback devices". Aquí t'hauria de sortir un llistat amb tots els dispositius de reproducció (placa base, targeta gràfica, etc). Marca el que tinguis connectat als altaveus com a Default.

Espero que et serveixi d'ajuda.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
I les opcions de so del DCS? No se t'haurà deshabilitat el so per error?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
No mse si és la mateix que diu en Magnetar, a la barra de windows de baix a la dreta, a la icona del volum, clic dret i a "Abrir mezcaldor de sonido" o algo semblant, mirar que l volum del DCS el tinguis al màxim i no al minin



Per poder veure-ho has de tenir el DCS executant-se i sortir a l'escriptori.

A veure si és això.

Ja aniras dient, sort !
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#8
No se que passava....suposo que tindra a veure amb.la instal.lsció de windows i la versió, no se....i si....estic descarregant el mata mata....xd
Ja tinc ganes de provar com em.va....he provat DCS 2.0 a Nevada de nit sobre Las Vegas, que era impossible per a mi abans i no em baixa de 40 fps mentre ke a tot el mapa de 60 fps cap a munt...per a mi és una triunfada....i això amb una GTX 660...xd