Practica infanteria Dilluns 2 de Juliol a les 22:00h

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
El pròxim dilluns 2 de Juliol a les 22:00, farem una missió on posarem en practica tot lo apres fins ara. Serà una practica amb enemics, diferents situacions, on primarà mes fer les coses poquet a poquet amb bona lletra, que no pas el resultat de la missió. Per tant feu un repas de tot lo apres.
Apunteu-vos els que assitiareu.

Confirmats
Buran
Madelf
Jaumem
Tofolo
ZeroQ
TBlack
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
La pràctica d'ahir em va agradar molt tot i els problemes al inici amb els servers i la missió, però penso que varem fer bastant bé la nostra feina.

A mi personalment m'abruma molt els diferents tipus d'armes que hi ha a l'Arma, crec que estaria bé posar en algun lloc els rols de cada unitat, quins tipus d'armes fan servir, la seva posició a la formació etc.. a mi, em sap molt greu haver de preguntar sempre quin arma agafo i quina munició.

Per la resta agraïr a Viper la feina feta.

Ens veiem a la propera i gràcies a tots, m'ho passo d'allò més bé, m'estic enganxant ç;)

Buran
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Buran said:
La pràctica d'ahir em va agradar molt tot i els problemes al inici amb els servers i la missió, però penso que varem fer bastant bé la nostra feina.

A mi personalment m'abruma molt els diferents tipus d'armes que hi ha a l'Arma, crec que estaria bé posar en algun lloc els rols de cada unitat, quins tipus d'armes fan servir, la seva posició a la formació etc.. a mi, em sap molt greu haver de preguntar sempre quin arma agafo i quina munició.

Per la resta agraïr a Viper la feina feta.

Ens veiem a la propera i gràcies a tots, m'ho passo d'allò més bé, m'estic enganxant ç;)

Buran
A les classes que vam fer vam explicar els rols, i al PDF que us vaig posar a les primeres classes s'explica els rols habituals amb alguns exemples d'armes que fan servir.
Sobre quina munició fan servir, si seleccioneu l'arma, us diu a sota quin tipus de munició utilitza, o la podeu agafar i automàticament s'agafa ja la munició i ja sabeu llavors quina es.

Lo important no es saber que es cada arma, si no entendre com son els tipus d'armes, es a dir, una metralladora es un arma mes gran que un fusell normalment, amb un carregador de mes capacitat que els normals (que es bàsicament lo que identifica una metralladora), solen portar bipodes tot i que no sempre es així. Llavors es fàcil saber quines son les metralladores, qualsevol que s'assembli a això, una M240, una M249, MK48, MG36, PKM, PK, M60, etc...

Tu per això no t'amoïnis Buran, es normal que al principi no us conegueu totes les armes, i encara mes quan puguem fer servir l'ACE2 que inclou moltíssimes mes, mica en mica aprendràs els noms de les armes. Pensa que moltes son la mateixa arma amb diferents complements simplement.
Us faré igualment un fil amb uns cinc cèntims de les armes que podreu trobar i el seu equipament ç;)
Per anar fent en aquest enllaç teniu totes les armes i objectes de l'ACE2, que no se si esta totalment al dia.
 
#12
Jo tb m'ho vaig passar bé. Aquest és un simulador que s'hi pot treure molt de suc...

Tot i que vaig tenir la sensació de ser un element "fora de lloc" ja qu eno trobava el meu lloc a la formació e intentava seguir en Buran que era la meva "mula de càrrega" en tot moment.

També he de dir que estic com ell respecte a armament i vehicles (no sé quins son quins) i suposo que més que estudiar és qüestió de pràctica i hores de joc.

Per cert, en la sessió de vehicles aeris ja em diras com caray controles els helis pq soc incapaç de fer-ho mínimament bé amb teclat i ratolí (i amb el hotas ja és la repera!!) :çno: