Portal 2

#1
Hola gent,
el Portal 1 em va enganxar de mala manera, ña pega que tenia era que el mode historia era molt curt i relativament senzill. Ara he pillat el Portal 2 amb una oferta de Steam (ja torno a estar enganxat) i he vist que hi ha un apartat de multiplayer col·laboratiu que promet molt!!!

La idea és resoldre els puzzles junts, i la veritat és que pot ser molt divertit. Lògicament ha de ser mes divertit amb amics i si es pot parlar per TS molt millor, així que... algú te el Portal 2 i s'anima? :çcerv:
 
3 Juny 2011
783
0
0
#2
Jo el tinc, però la manera d'obtenir-lo no li faria gaire gràcia a la Sinde, no sé si m'entens ç:D

La campanya és increïble, si el Portal 1 et va agradar, el 2 t'agradarà molt més çXD çXD çXD çXD
 
#4
Doncs farà uns tres dies el vaig pillar per 19'9€ al Steam. Encara el poden rebaixar més però t'hauràs d'esperar uns mesos. El mode single per ara m'engancha... ja porto mig joc! :çamor:

He fet una tentativa de MP amb un guiri... ostres, la primera pantalla ja no sabía per on agafar-la. Has de combinar les dues pistoles de portal mes els dos personatges per anar avançat. Simplement la manera d'abordar les fases és molt diferent i tots dos jugadors han de "pensar cooperativament". Molt i molt divertit! Vinga a veure si us animeu! :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
madelf said:
No es per reflotar el tema (tot i que el multiplayer tinc ganes de tornar-lo a jugar) però és que el joc esta a Steam per 5,62€...
El Portal 2? coi doncs aprofito ja per comprar-ho, encara no he jugat precisament perquè volia esperar a que baixes a aquest preu.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
jaumem said:
Son ofertes que solen durar un dia o dos...
Doncs quina putada, ho volia comprar ahir, però vaig arribar a casa molt tard, esperant el sofà, i em vaig quedar sopa després de sopar, i aquest de mati ja estava a 11, be l'he comprat igualment, que 11 es un bon preu, ara nomes falta que tingui temps.
 
#13
Reflotant el fil per dos motius:

1.- A veure si fem algunes MP que amb en Balder varem riure molt i val la pena!

2.- Després de l'últim pegat s'ha introduït el Perpetually Testing Initiative que no és més que l'editor de pistes... proveu-lo i al·lucinareu amb quina facilitat es pot crear un trencaclosques i compartir-ho amb la comunitat. A més ja n'hi han molts de nous al WorkShop. Ara miraré si es poden fer per a multiplayer o tan sols per a singleplayer però en qualsevol cas és brutalment senzill i val la pena perdre unes horetes per a fer una bona cambra de proves!!
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#14
madelf said:
2.- Després de l'últim pegat s'ha introduït el Perpetually Testing Initiative que no és més que l'editor de pistes... proveu-lo i al·lucinareu amb quina facilitat es pot crear un trencaclosques i compartir-ho amb la comunitat. A més ja n'hi han molts de nous al WorkShop. Ara miraré si es poden fer per a multiplayer o tan sols per a singleplayer però en qualsevol cas és brutalment senzill i val la pena perdre unes horetes per a fer una bona cambra de proves!!
Ostres, doncs ja tinc un altre motiu per instalar-lo çXD çXD
Per els qui no hagueu jugat, per mi és el joc que més he disfrutat de jugar, és llarg i molt divertit, i el multiplayer també :çsi:
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#16
Doncs jo m'hi vaig tirar moltes hores, comparat amb els CoD y Battlefields de ara, dura el doble o el triple que aquets, i ni en parlem si el comparam amb el Poral 1