Perfils pel Virtual Arsenal amb l'Estàndard

#21
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Ho he deixat sense PBO per si volies modificar alguna cosa :çsi: , pots entrar les vegades que vulguis, juraria que detecta que ja les tens i no les guarda però si les guarda les sobreescriu. No fa duplicacions tret que es canviï el nom del perfil.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#22
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Gracies, tot i que no cal que les deixis sense PBO, faig servir l'Eliteness per descompilar-les jo.
La meva pregunta es, per entendre'ns, si per exemple jo ja tinc dos perfils anomenats "FUS 1" i "FUS 2", si he entès be, la teva missió aquests perfils no els toca i el que fa es cercar perfils amb els mateixos noms que has posat, i llavors els sobreescriu?.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#28
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Gràcies a en Molina hem vist que la missió Automàtica tenia una error, que ja està corregit. Bàsicament els Lider RPIMA i el MTP tenien el mateix nom, i nomes desava el RPIMA.
Si us plau els que hagueu fet servir l'Automàtic, baixeu de nou la missió o deseu manualment el perfil fent servir la opció B, dispenseu les molèsties.
 
#32
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Encara s'han d'arreglar alguns perfils, ja no és tema de codi sinó que objectes hi ha o no.

BIS ha corregit el tema dels prismàtics pel que en la propera actualització oficial ja estarà funcionant.

Són exactament els perfils que hi ha del VAS passats a VA, els he mirat un a un que carregués tot menys els prismàtics i així ha estat.

Cal corregir els items de diversos perfils. Jo els miraria tots ja que amb el nou sistema de pesos i fatiga cal retocar-ho.

Explosius: Solament hi ha dos explosius, caldria posar molts mes explosius.

Llançador AA: No carrega cap projectil, la missió del passat dilluns hi havia moltes granades i no deixava espai per a un projectil.

Llançador AT: Solament carrega un projectil i es necessitaria un altre.

En general crec que seria millor afegir mes material mèdic per els soldats normals.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#33
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Quan BIS llenci la correcció retocarem els perfils, aixi no desaprofitem feina.

Explosius: Ho repassaré, el problema que hi havia es que primer s'ha de ficar el material bàsic i després l'extra, i clar el bàsic ocupa molt, i els explosius també.

AA:i AT: Amb el VAS funcionava, està clar que amb l'Arsenal s'ha de retocar tot.

Els de l'AGM han dit que amb el nou sistema caldran menys vendes, quan ho llencin podrem veure com ho deixem.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#35
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Hola, he estat "missing in combat" ( the holidays ç;) ) i vaig una mica perdut amb tants post, m'estic posant al dia, però ara mateix no se com teniu lo dels perfils i si els haig d'actualitzar (segur que si), porto desde juliol sense entrar a l'Arma, em podeu donar alguna indicació? gracies
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#37
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Intentaré entrar a les 21:45 per si tens problemes poder ajudar
 
#39
Re: Perfils per el Virtual Ammobox Sytem amb l'Estàndard

Nova versió 3.0

Repasats tots els perfils.

Errors coneguts:

- Els únics objectes que no col·loca bé són la munició dels llançadors.
- La pantalla ara es queda en negre semblant que no funciona, en realitat si els guarda. BIS no es que ha fet que surten errors, es propi d'ells i afecta al fet que no aparegui els missatges per pantalla.

DEIXAR LA PANTALLA EN NEGRE FINS QUE ES TREGUI.
 

Attachments