Operació Piercing Fury (11/12/13 - 22:00h)

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#21
Molt bo Viper... ç:D

Em disculpo per marxar de cop però com he dit se'm va penajr el PC.

El tros que vaig volar em va agradar molt. La missió esta molt currada, tot i que a mi em queien molt els FPS en algunes ocasions.
 
#26
Avui l'hem tornat a volar. I aquest cop la pista ha quedat neta de forma ràpida!!!

Erem en NoCardis, Wawa i servidor amb Huey i en OKB amb un A10c. La missió ha estat força entretinguda, tot i que cal més potencia de foc per eliminar els insurgent de les localitzacions hostils de forma ràpida i que s'activin el triggers per a la següent fase. De totes formes estic molt content!

En OKB esperant per entrar a pista mentres el Hercules aterrava en situació d'emergència.


Tots a FOB Suse esperant a posar-nes en marcha.


A quí dieu que he de rescatar?


En NoCardis amb els canons ben calentons de tant repartir...


Esperant a fer una passada mentres en Wawa reparteix furia.


Gràcies companys per la sessió! Ha estat tota una aventura!
 
#27
Us animo a fer una mica de De-Briefing, per un costat ens ajudarà a veure que hem de millorar tant a nivell de vol com a nivell de l'edició de missions i per un altre costat potser fa venir ganes de volar a la gent que ens llegeixi.

L'inici de la missió va ser espectacular, de peli, amb el Hercules flamejat a pista i tot el aeroport de Kutaisi esverat. En donar-nos llum verda per enlairar-nos vaig ordenar al grup Hellraiser (Huey) fer un gir de 270º a dretes per evitar sobrevolar l'aeroport i la zona del sinistre. En la maniobra varem tenir un descuit i dos dels Hueys van xocar entre sí.

Un altre cop re-composat el grup varem enfilar seguint l'ADF 555 i passats dos o tres minuts confirmarem que l'ADF estava erroni i varem rectificar el rumb, en Pere ja començava a estar cansat d'esperar als helos, però va aguantar molt bé! ç;).

A partir d'aquí la missió va sortir de perles. Arribarem al FOB Suse on ens esperaven el Chinooks i en Pere, un cop en marxa cap a la LZ els varem escortar no sense problemes de velocitat.

Desplegades les tropes a la LZ començarem a orbitar la OA en espera d'ordres que en pocs minuts van arribar: Ametrallar un focus d'insurgents. El procediment va ser molt correcte, mantenint les òrbites i cantant les entrades i sortides en cada passada de metralladores, tanmateix en el proces en Wawa va caure, encara no sé pq?. Aquí penso que si haguéssim estat tots els slots i deixat anar més potència de foc l'objectiu hagués caigut abans i no haguéssim perdut tant temps cercant el soldadet que havia aconseguit esquivar les nostres ràfegues.

Un cop assegurada la zona ens van demanar transport per als ferits, cosa que vaig fer amb molt de gust. Just quan aterrava a recollir-los, el Wishp avisava per ràdio de un nou focus insurgent que s'acostava des del nord així que vaig haver de sortir a tot drap mentre en NoCardis començava a fer passades sobre els enemics. Poc després en NoCardis es va unir al grup de retorn a FOB Suse per repostar i rearmar i en Wawa tb va arribar a FOB Suse.

Aquí en Pere ja va deixar la missió, i nosaltres ens varem quedar amb la incògnita de si els triggers continuarien funciona sense cap A10c. De totes formes varem enfilar de nou cap a OA per acabar de liquidar aquest segon grup insurgent. De nou ens va quedar un soldadet mal-xinat que ens va obligar a fer varies passades sobre la zona d'objectius per intentar veure les traçadores i localitzar la seva posició, a més dubtàvem que quedes algú amb vida i que no saltessin els triggers... Tanmateix el soldat va acabar passant a millor vida i el cap de la missió ens va encarregar cercar i destruir un Jeep al nord de la posició... i aquí ens varem quedar.

Estic content amb la supervivència del grup en general (ejem... deixant despistes apart) i amb gran part dels procediments, penso que comencem en un punt de simulació força alt :çsi: Per altre banda, al menys personalment, he de millorar prioritàriament: el tema de punteria, maniobres bàsiques (especialment controlar els canvis d'altitud).

Crec que aquesta missió cal molt foc "a discreció" (és de nit, entorn urbà, etc) i per tant més aparells...