Missió: Convoy terrorista (18/01/12 - 22:00h) Cap

#1
Missió: Convoy terrorista (18/01/12 - 22:00h) Cap
Com que finalment no varem volar divendres (solucionant problemes amb en Castel) us torno a proposar la mateixa missió per dimecres.

Per cert, us sembla utilitzar el Advanced Tactical Center per a fer el Briefing abans del vol? Crec que pot valer la pena per discutir plans d'atac, retirades, punts d'observació, etc...

Briefing
Un grup insurgent partidari de Geòrgia s'ha organitzar al Nord-Oest de Abjasia, molt a prop de la frontera russa, dins una vall amb defenses naturals. En l'última òrbita dels nostres satèl·lits espies hem pogut determinar la posició exacte del seu campament i de les defenses AAA estàtiques. Aquestes dades han estat carregades al ABRIS. Estem en terreny amic, per tant exceptuant les unitats que formen el convoy i el campament insurgent tota la resta de unitats son aliades.

Adicional-ment s'ha detectat aquesta matinada que un carguer civil a desembarcat a Tagrskij vehicles georgians que suposadament porten material bèl·lic als insurgent en un intent encobert georgià de sabotejar la democràcia abjasiana mitjançant els insurgents interns.

Hem enviat dos destructors a interceptar el vaixell abans arribi a aigües internacionals, serà tasca vostre interceptar i destruir el convoy terrestre abans de que arribi al campament insurgent.

Objectius:

1.- Localitzar i destruir el convoy terrestre. Suposem que seguirà la ruta directa cap al campament insurgent, aquesta ruta es correspon a la ruta compresa entre waypoint 2 i 3.
2.- Destruir totalment les defenses i infraestructures del campament insurgent, que teniu situat al waypoint 3.



Pilots
Alfa 1: MadElf
Alfa 2: Castel
Alfa 3: Rush
Alfa 4: Buran
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#2
M'hi apunto :çsi: , però no estic segur si tindré el micro reparat.

Per cert, ja he renovat el joc a la versió que tocava, i ja puc veure els noms dels servidors :çvic: . Però m'ha sorgit un petit problema ç?| : no puc posar el joc a pantalla completa, i això em posa molt nerviós. S'hi algú em solucionés el problema estaria molt agraït.
I una altra pregunta: des del bs multijugador puc pilotar altres avions?

Salutacions! :çseny:
 
#3
Hola Pastel,
per a posar el joc en pantalla complerta, des de el menú d'opcions de single player hi ha una opció del Full Screen que has de marcar. Potser al aplicar el pegat s'ha des-configurat ¿?

Sobre pilotar altres avions: Doncs negatiu, tot i que el BS 1.0.2 és compatible amb el Flamming Cliff 2 i per tant és poden fer multiplayers amb su-33, su-25, a-10, etc, necessites per pilotar-los el FC2.
 
#7
Anem aprenent dels errors, això està clar.

Hem posat en pràctica les tàctiques del briefing: hem verificat els pobles costaners i ens hem internat al gorjat en una persecució enderrerida del convoy. En veure que al primer tram no hi era m'he avançat cap a la posició d'emboscada. Tanmateix quan he arribat i he detectat el convoy no he estat conscient que els persecutors ja estaven fent el revolt i estaven massa aprop del convoy. Això ha provocat que en Rush entres directament en el radi d'acció dels SAMs i ha caigut. Ràpidament el convoy ha arribat a la meva posició m'han atacat i jo no he pogut trobar cobertura prou ràpid i he oblidat llançar bengales (molt malament). Dos a terra... :çno:

L'atac al campament ja ha estat un altre cosa. Hem estat cercant (tot i que individualment) angles d'atac i ens ha costat força trobar-los. Tanmateix un cop agafada alçada han anat caient sense remei tots els objectius. Ens hem mogut força bé per cobrir varis angles d'atac, de fet he recorregut un total de quatre posicions per assegurar-me que no quedava res, i tot i així m'he endut un ensurt!

Finalment, tot i que els terroristes han obtingut l'armament, tant el convoy com el campament han estat liquidats!

Els cadets han sobreviscut molt més que en la anterior missió, tot i haver de pujar muntanyes realment altes han aconseguit mantenir el ka-50 prou controlat. En les zones de combat s'han descontrolat algun cop, cosa prou normal al començar a volar aquest simulador per la sobre-carrega de feina que te el pilot (pilot+artiller). No us desanimeu que esteu progressant molt ràpid! :çcerv:

Esta clar que hem de millorar, però crec que anem per bon camí! :çsi:

Per la propera potser farem una mes senzilleta, per a practicar tranquil·lament i pujar ànims! :çvic:

P.D.: Si algú vol el track em pot enviar un MP, tot i que als vostres pc també queda emmagatzemat (carpeta del simulador/temp).
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Tot i que vaig sobreviure els dos cops... va ser una mica fracàs per mi ahir.

Primer vaig decidir perseguir el convoy per dins del congost mentre en Madelf els esperava en una emboscada. Vaig pensar que els dos atacant a la vegada per diferents angles els donaria més problemes. Per les ganes d'atrapar-los anava bastant ràpid i quan me'n vaig adonar ja hi era a sobre amb el resultat que em van tocar i em van deixar sense Shkval, vaig poder tornar a base, aterrar i reparar l'helicopter.

Vam fer un enlairament agrupats amb la intenció d'anar directament al campament, doncs el convoy segur que ja hi hauria arribat. Mentre creuavem les muntanyes vaig posar l'anti-ice del motor. Me'n vaig oblidar que l'havia posat i quan erem a la zona d'atacar el campament no podia treure el cap per sobre les muntanyes per donar un cop d'ull. Em vaig impacientar una mica i vaig decidir arriscar més, quan tot d'una em vaig recordar de l'anti-ice. Era molt a prop del campament, massa, i quan vaig treure el cap per sobre les muntanyes i vaig localitzar un Strella ell també em va localitzar a mi. Jo vaig disparar-li amb el canó i ell amb un míssil. Resultat: els dos xafats però jo vaig saltar abans de caure. Així que es pot dir que vaig sobreviure i només vaig perdre un aparell ahir. Tot i això el fet d'impacientar-me em va portar a cometre una imprudència i en el moment que vaig veure venir el míssil cap a mi no vaig respondre amb prou reflexes, tot i que vaig deixar anar bengales no em vaig saber posar a cobert.

En fi, a seguir practicant...
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#9
Gràcies pel debriefing mestre, per la meva part crec que cada dia que passa li vaig agafant els controls al "bitxo" aquest, penso que ahir també anava molt carregat de cosses (pel pes ho dic) i que no em vaig adonar fins al final que portava l'antigel conectat, com es nota quan el treus jejeje. Encara tinc problemes al mantenir-lo en estacionari, cossa que em porta de corcoll, però amb paciència i unes :çcerv: tot arrivarà.

Gràcies Madelf i Rush per la paciència, ens veiem a la pròxima missió :çsi:

Buran
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#10
Però el qui ho va fer més malament vaig ser jo: mentre pilotava anava estossegant, i això em feia distreu-re i estavellar-me tres cops seguits per culpa d'estar malalt. Espero que la pròxima vegada ho faré millor.

Però al final va anar força bé.

També vull dir que ja he arreglat el micro, al final era un tema de que el driver del micro no anava gaire bé.

Salutacions :çseny: