missió avui dilluns 7 de gener

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola nois. Avui farem missió, molt probablement una insurgency però aquest cop a Takistan. Ens servirà per anar cremant els excesos de torrons! (tant de bo ç:D )

Animeu-vos! Ens trobem a les 22:00 al TS. :çsi:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#7
Una cosseta, ahir vaig tenir el mateix problema amb l'Arma, m'apareixia la consola negre amb lletres en blanc, potser em falta algun mod o algo, el Six Updater tinc 12 mods = 1 ace + 4 acex + 1 acre + 3 cba + 1 falluja (1.2) + 2 jayarma2

Potser haig d'activar alguna cossa a la configuració de l'arma o de l'ace.

Unes imatges, avui he carregat el mapa d'ahir i em torna a sortir la mateixa consola:









Ja em direu, o potser si ens veiem amb temps fem probes si us va bé, ja em direu que pot ser, em sembla que en Tblack també li passaba.

Buran
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#8
Tot el contrari, no has de posar res, el joc em sembla que l'arrenques amb el "Show script errors", (el tens que treure)
En les propietats de l'accés directe a la casella de destinació. Si utilitzes el Six Updater per llançar el joc mira si està activat.
Jo no utilitzo el Six Updater pero em sembla que es pot desactivar.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#9
aquest errors corresponen al script original del insurgency. no es res que jo pugui fer o arreglar perque no conec prou el percal com per remenar-li els budells a aquests arxius, de tota manera, el que diu en senglar te molt de sentit :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Els mods semblen els correctes. No cal que carreguis fallujha per a la insurgency a takistan però tampoc no hauria d'interferir en res.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#13
Al 6Updater has de tenir les opcions avançades activades: a dalt tens "inicio" i "preset"; estant a "inicio" a la dreta tens 6 opcions amb l'exagon del 6 al davant. S'ha d'activar la que posa "avanzado"

Si està activat A dalt també tens el menu "perfil del juego" i "servidor". A "perfil del juego" a la zona central hi ha multiples opcions. Comprova que tens desctivada la que es diu "showScriptErrors".
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#19
doncs a mi, tenir aixó habilitat per veure els errors de escript al montar missions, m'aniria de pelicula. A veure si trobem com s'activa i desactiva perque ja som dos que ho volem saber (encara que cada un per un motiu diferent )