Missió: Ambush MPx8 (1/2/21 - 22:00h) Cap

Ambush MPx8
Nois, aquest cop no he estat a temps de preparar una missió en condicions, així que si us sembla bé tibarem de una externa. De fet és per a 8 Ka-50, així que ens farem un fart de disparar, però com que la missió és simplement retenir les forces enemigues i quan s'acostin gaire retirar-nos crec que la podem jugar... no la he jugat mai així que ja veurem que passa...

Sitrep:
Your squadron of the 45th Helicopter Regiment has been deployed to support the operations of the 413th Motorized Rifle Regiment, 4th Guards Tank Division. You are currently based at FARP Shpora located in the village of Giaginskaya.

Following a successfull counter-offensive of the enemy, our forces are in the defensive trying to regroup. In our sector, the 5th German Panzer Division is advancing eastwards with the aim to take Majkop.

The 413th Motorized Rifle Regiment is prepearing the defense of Belorchensk in an attempt to block the German advance, but enemy forward elements have already been spotted. The regiment has requested Army Aviation support in order to delay the German advance long enough to complete defensive preparations.

You are tasked to lead a flight of 4 Ka-50, callisgn 251, to ambush lead elements of the German advance.

After take-off, procede to assembly area (AA) THUNDER and await the latest situation report of SPECTER, a recon platoon currently holding contact with the enemy. SPECTER will advice on the security of our pre-planned battle positions (BP). Once you receive clearence of the regiment HQ (callsign PAPA BEAR), cross phase line (PL) LIGHTNING and occupy battle positions as desired. Engage enemy forces as they enter engagement area (EA) FLASH. Concentrate your firepower in space and time to achive maxiumum surpise and shock effect. Continue the engagement as long as you have the initiatve on your side, then disengage and return to base. Disruption of the enemy is the primary goal of your mission.

The following target points have been programed into you PVI-800 system:

TP1 - EA FLASH
TP2 - Battle Position 1
TP3 - Battle Position 2
TP4 - Battle Position 3

Friendly forces are positioned north of PL LIGHTNING. SPECTER recon units are currently operating south of PL LIGHTNING and retreating north. Do not cross PL LIGHTNING until you receive confirmation that all SPECTER elements have pulled back. Do not cross PL STORM at any point because of unclear enemy operations. Do not cross regimental phase lines at any point because of IFF deconfliction.

The enemy has deployed Hawk SAMS, remain at low altitude. Expect Gepard AAA and Stinger MANPAD along enemy troops.
Grup Alfa:
Alfa 1: MadElf
Alfa 2: Castel
Alfa 3: Rush
Alfa 4: Balder

Grup Beta:
Beta 1:
Beta 2:
Beta 3:
Beta 4:

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
Si, hem provat la missió d'absajia-01 en Rush, Buran i jo mateix.

No pateixis, hi ha més dies que llonganisses! :çsi:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Cap problema Boss, el mestre Rush a hostejat una missió i he après moltes cosses, encara que com sempre acavo de panxa a terra ç:D jejeje, però ara em sembla que ja se com ho puc solucionar :çsi: , com diuen aquells, mica en mica, i no pateixis pel retad, com diu en Balder, hi ha més dies.

Ens veiem a la pròxima, mes i millor :çsalut:

Buran

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
Bé, em va anar bé per provar de fer de servidor, tot i les burles del Buran i en Balder per fer servir el mateix port que l'IL-2 ç:D ç:D

El cataleg de missions és una bona idea, ahir ens va venir de perles!

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
Pastel said:
Com ja vareu poder veure no hi vaig ser. Em va sorgir un imprevist d'última hora. Espero que no torni ha passar.

Salutacions :çseny:
ui ui ui... com torni a passar et farem anar sempre el primer "detectant" antiaeris. ç:D

(és broma, els imprevistos tenen això: que no es poden preveure :çcerv: )

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
rush said:
(...) fer servir el mateix port que l'IL-2 ç:D ç:D

Baldeugenio said:
El saben aquell que diu que hi havia un cavaller del cel tan català, tan català, tan català...

... que feia servir el mateix port a tots els simuladors per mirar d'estalviar!
ç:D ç:D ç:D ç:D :çseny: :çseny:

Si, si, ja ho se; entre aquest i els que li vaig dir al Buran m'estic lluïnt! :çruc:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
Baldeugenio said:
El saben aquell que diu que hi havia un cavaller del cel tan català, tan català, tan català...

... que feia servir el mateix port a tots els simuladors per mirar d'estalviar!
ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

Molt bo!