Magicka

#1
Canalla, ahir vaig comprar aquest joc per Steam (bàsic sense DCL) a 2,50€. És un joc simple: un mag que ha de salvar el mon, sense progressió de nivells (tot ho pots fer just acabar el tutorial) i sense inventari (tan sols portes un bastó i un arma, intercanviable però no inventariable).

Ara bé, és un joc amb un humor tipus "Simon the Soccerer", molt friki! Et trobes un botigueta de "Bran's WorkShop", un bastó d'un mag "blanc que abans era d'un altre color", etc...
El sistema de màgia és únic i molt ric: tenim 8 elements a combinar, cada encanteri que vulguem llançar hem de picar la combinació de lletres (que representen els elements). Aquestes combinacions poden donar lloc a efectes diferents, per exemple si combinem un element de terra i un de foc llençarem una bola de foc, amb un aigua i un fred tindrem uns dards glaçats, i amb aigua i foc... un encanteri de vapor! A més tenim tres tipus de llançaments (distància, àrea i sobre un mateix)
També tenim efectes amb l'entorn: per exemple, no et passi per el cap llançar un encateri elèctric mentre portes la toga molla!!! Primer t'hauràs de llançar un encateri de foc per eixugar la toga!
A més hi han "super-encateris" que anirem aprenent al avançar el joc.

En MP tenim tres modes: l'aventura, desafiaments i duels de mags per equips. Tots amb "Friendly Fire"... tot un desgarvell d'encanteris bé i mal llançats molt divertit.

Si algú s'anima que avisi i fer l'aventura en MP!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Ei Madelf, ja t'has deixat cardar ç;) Ho podies haver comprat al nadal a meitat de preu però la veritat es que val la pena es un joc molt divertit. Si algú més s'apunta podem fer una partideta algun dia. Ara ja fa força temps que no jugo i hauré de tornar a apendre les combinacions foc foc aire (plasma) jeje
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
madelf said:
jaumem said:
Gràcies Madelf, ho miraré :çsi:

Ningú juga al Team Fortress 2? Es gratis i divertidíssim! ç:D
Tb el tinc acabat d'instal·lar... a veure si ens veiem per fer uns mata - mata ràpids!

ZeroQ, t'he afegit al Steam (no et tenia ç?| ) si ens trobem a veure si fem un Magicka... que tinc ganes de provar... tu el tens amb tots els DLCs?
Jo normalment agafo el Pyro, l'Scout o l'Enginyer.