[M2000C] - Navegació - 02.11.16 - 22:00H

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Ahir en Nocardis i un servidor varem estar provant una missió per veure com anàvem amb els míssils i el combat aire-aire, i la veritat que va anar força bé, li faré un retocs a veure si li podem treure més suc, ja que la IA era bastant esquerpa per entrar en combat ç;) , potser ens tenien por ç:D ç:D ç:D

En Nocardis vigilant-me les sis, no se que em fa més por, el que pot venir pel davant, o tenir-lo a ell al darrera :çrubl: ç:D ç:D ç:D

Una de les poques instantànies que vaig fer, com sempre vaig tenir problemes amb el Mirage i el HUD no veia el que havia de veure, al final varem saber per què ... :çrubl:

Aquest cop vaig tornar a base amb prou combustible, em sembla que és el primer cop amb el Mirage çXD çXD çXD

Va ser un gran vol i vaig aprendre moltes cosses, gràcies company, sobretot per no disparar-me ç:x ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

Fins la propera :çsalut:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Buran said:
Aquest cop vaig tornar a base amb prou combustible, em sembla que és el primer cop amb el Mirage çXD çXD çXD
No se si el Mirage ho te, però el F-16 tenia un parell d'indicadors (el Fuel Flow i un altre que no recordo) que amb la informació dels waypoints et permetien saber en tot moment si t'arribaria el combustible per arribar a casa o no.