Lucasfilm fent una d'avions??

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Calmaaa Viper. És una pel·licula, o sigui: ficció. No siguis tan purità que estem a la cantina! :çcerv:
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#9
Hooooolaaaa!! Tot i que que vaig de bòlid, encara son Cavaller del Cel!!! També tinc ganes de veure aquesta peli!!

Abans d'ahir vaig estar a l'aeròdrom de Viladamat (Alt Empordà). Em vaig informar del preu dels vols recreatius per fer-ne algun aquest estiu amb Ultralleuger. També em van informar del preu per treure's el carnet de ultralleuger, uns 2.500€ o 3.000€ depenent de la quantitat de pràctiques que necessitis. Ja he començat a maquinar idées per poder aconsseguir aquests diners i fer el curs. Algú sap el preu del mateix carnet a l'escola de Sabadell (tot i que a l'Alt Empordà el paisatge i tot plegat respira molt més glamour que no pas a Sabadell)
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#10
Hola Woody!
Justament ahir els de l'aeroclub de Sabadell varen publicar una oferta pel mes d'agost i setembre, però són PPL, no carnet d'ultralleuger.
els preus van de 6999€ la Cesnna 152 a 9299€ la Cesnna 172R, i 15899€ el d'Helicòpter. ç:D

També farà cosa de mes i mig vaig estar per l'Estartit on hi ha un aeròdrom d'Ultralleugers i el preu era similar al que dius tu, vora els 3000 €.
Espero haver estat d'ajuda!

P.D: aviam si podem coincidir algun dia a l'Sturmovik :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#11
conec una persona, director de ventes de una empresa, que ell i tres amics seus, executius també, es van treure el titol de pilot i van decidir entre tots tres comprarse un bimotor. El manteniment del aparell sel's emportava bona part del seu sou, ja sabeu: a un avio, a tantes hores de vol, la peça es canvía, estigui com estigui, encara que estigui perfecta..., pero s'apretaven el cinturó i volaven, que era el que ells volíen. De tota manera, es clar, no pots espaiar els vols. segons la legislació espanyola, si no voles "solo" en tres messos, el seguent vol el tens de fer amb instructor. (que no son barats), Al final, degut a la presió de les dones i la carrega finançera del aparell, es van tenir que vendre el bimotor. No li preocupava, pero....aviat va descobrir que be i que teóricament un pilot pot llogar una de les moltes avionetes de lloguer que hi han al pais, la majoría de les vegades, la empresa de lloguer nomes les llogava amb instructor. El que afegeix un pessic considerable al lloguer.

Be, van passar tres anys, i un bon dia, a la revisió médica li van detectar una perdua de visió periférica per sobre dels marges i li van retirar la llicencia. Així es va acabar el vol per el meu amic, despres de haver invertit a la seva passió un pastón i mig.

Un no pot deixar de preguntar-se quin es el preu i si val la pena pagar-lo.

Obviament, un ultralleuger es un altre cosa, pero tot sigui dit, a espanya no ho posan gens facil aixó de volar.

Per exemple

A estats units, a Utah, el curs de pilot (Cessna 172) costa 10.000 Dolars ( Aprox 7000 Eur).

Inclou, 50 hores de teórica
40-50 hores de vol amb instructor
minim de 10 hores de vol "solo"
Equip bàsic (Cascos, llibres, regles de càlcul, etc)
Tarifa del examen.

Estalvies 1500-2000 eur comparat amb espanya en un avió similar, pero esclar, tens de anar allà i al final entre hotels, pitos i flautes, et quedes igual.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
A Espanya i Catalunya costa mes o menys el mateix treure's la llicencia de pilot privat, entre 6000-10000€, depèn on ho facis. El problema dels teus amics es que es van comprar un avio, si no et sobra la pasta, es mes barat llogar-ho, que el lloguen sense instructor. Llavors nomes has de pagar les hores de vol i les tasses.