Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia al TS

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

tindries que posar-te en mans d'en vilthomsen. interiorista profesional. S'ocupa de tot i de coordinar tot, paletes, lampistes, fusters... perque tot vagi com una seda i et quedi de pelicula i amb una qualitat excepcional.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Uf quin estiu més divertit, company!
Que no sigui res. :calor:
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#5
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Jo demà pel matí marxo a França de gira una setmaneta!!! Acabo d'arribar de fer voltes pèr Espanya i no tinc temps per massa coses!! Al setembre VUELTA AL COLEEE!!! (vull dir a volar amb els companys de Cavallers del Cel!!)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Collons, doncs em sembla que com no mengis manisses i cables no se com t'alimentaràs de moment... ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

La setmana passada van posar el sostre del bany i la cuina (a part d'altres coses clar)




I avui entre el meu cosí i jo em posat les finestres, encara no estan acabades per això, falta posar alguna tapa i les fulles amb els vidres.





 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#19
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

wawa said:
Tu Leroy Merlin, podries mirar les noticies de tant en tant, vaig posar una noticia del pegat del COD i encara no me l'has editada.
Normal, no has enviat correctament la noticia, no li has assignat cap categoria, amb lo qual no surt a la web en cap secció. A mes, no se que vols que editi jo, ara ja t'ho he modificat jo, repassa el post-it sobre l'enviament de noticies si no t'aclareixes ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#20
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Cap de vosaltres te quars compactat a la cuina? Les marques mes conegudes son Silestone, Compact Top etc... Es que hem mirat de posar-nos Silestone, ja que el color que volem nomes esta en aquest tipus de taulells, però hi han opinions per a tots els gustos. Si cap de vosaltres en te quina opinió us mereix?