L´Oldcrow ja és aquí....

23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#1
... i per molt temps, espero.

Hola a tots.

Algun ja em coneix, i pels que no, diré que sóc aficionat a aquest món desde ja fa uns quants anys, però he descobert el vol online f anomés uns mesos, i ara per fi podré utilitzar la "ce trencada" :lol:

A mi em tira tot una mica, Falcon, FS, Lomacv, KA50, IL2.... però ara estic enfrascat amb l´IL2 i dintre de poc, espero estar donant-li canya al KA50 i al FC2. Massa coses per la meva única neurona jejeje :mrgreen:

Espero i desitjo que aixóò tiri endavant, i que tots hi posem un granet de la nostra part. Jo l´hi ficaré.

Salutacions

PD: Nippó, em podies haver avisat cabró :D :D :D
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut Oldrcrow, doncs si ara estas amb l'IL2, podries tira endavant el grup del IL2, ens fa falta un cap de grup per el IL2, i començar a muntar-ho. Jo t'encoratjo per que muntis el grup ç;) Tindràs la nostra ajuda per lo que et faci falta, jo mateix porto molts anys volant IL2 i se be com funciona tot.
 
23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#6
Gràcies per la benvinguda companys.

Respecte a la teva proposició, Viper, t´agreixo molt la confiança, però ara tot just estic començant a volar l´IL2 en red, i encara que ja fa uns anyets que volo aquest sim, ara m´he adonat que no el conec tant com em creia. Així que col·laborar, tot el que sigui dins el meu abast ho faré, però això de portar una ala ho veig una mica gran per mi, però el temps tot ho cura ;)

Adeuuuu!! (O millor... "Fins aviaaaaat!!!!" ...que això de dir adeu sona a comiat :lol: )

PD: per cert, per entrar en el TS? Ho he buscat, però no he trobat res, ni pasword, ni port... :?
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#8
Oldcrow1975 said:
... i per molt temps, espero.

Hola a tots.

Algun ja em coneix, i pels que no, diré que sóc aficionat a aquest món desde ja fa uns quants anys, però he descobert el vol online f anomés uns mesos, i ara per fi podré utilitzar la "ce trencada" :lol:

A mi em tira tot una mica, Falcon, FS, Lomacv, KA50, IL2.... però ara estic enfrascat amb l´IL2 i dintre de poc, espero estar donant-li canya al KA50 i al FC2. Massa coses per la meva única neurona jejeje :mrgreen:

Espero i desitjo que aixóò tiri endavant, i que tots hi posem un granet de la nostra part. Jo l´hi ficaré.

Salutacions

PD: Nippó, em podies haver avisat cabró :D :D :D
Sorry, he estat una mica ocupat amb la Rossa, però de veritat que ho tenia a l' agenda :lol:

P.D. m' he fet amb uns altaveus 5 en 1, que per la teva cabina serien ................ a tot això com va la meva ???

Nippó
 
23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#9
Viper said:
Oldcrow1975 said:
PD: per cert, per entrar en el TS? Ho he buscat, però no he trobat res, ni pasword, ni port... :?
Aqui esta, al post-it de allistament.
http://www.cavallersdelcel.cat/forums/index.php?threads/4
Ups :roll: se m´havia passat :geek:

Nippó said:
Sorry, he estat una mica ocupat amb la Rossa, però de veritat que ho tenia a l' agenda :lol:

P.D. m' he fet amb uns altaveus 5 en 1, que per la teva cabina serien ................ a tot això com va la meva ???

Nippó
A veure que fem amb la rossa... :D :D :D .Per cert, la teva que? :roll: :lol: :lol:
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#10
Oldcrow1975 said:
A veure que fem amb la rossa... :D :D :D .Per cert, la teva que? :roll: :lol: :lol:
La cabina que vam quedar que començaries per a mi çXD çXD
o ja no t' en recordes ?? :cry:

Ja et val.

A veure si ens trobem la setmana que be a l' aeròdrom de Molle.

Nippó
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Degut a que fa mesos que no tens activitat a la comunitat o mai has participat després d'allistar-te, si en un termini d'una setmana no sabem res de tu, sentin-t'ho molt et donarem de baixa dels Cavallers del Cel. Això no afecta al registre del fòrum, podràs continuar participant al mateix, i si vols pots tornar a demanar l'ingres a la comunitat.