Kerball Space Program

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Aquest joc em te enganxadíssim.

Bàsicament es tracta d'ajudar als Kerball (una mena de ninotets verds una mica suïcides) en el seu programa espacial.
La mecànica del joc és senzilla: amb les peces que tens dissenyes una nau i després la fas volar intentar compliar la missió que t'has proposat (enviar un Kerball a la lluna (Mun), posar un satèl·lit en òrbita, etc). La dificultat és que té una física força realista. Et pots fer una idea de com és de difícil una missió espacial.

El joc té tres modes de joc:
-Sandbox: tens totes les peces disponibles i pots fer el què vulguis.
-Ciència: Comences amb unes peces bàsiques i pots anar avançant per l'arbre tecnològic a mesura que vas fent investigacions i guanyant punts de ciència.
-Carrera: Semblant al mode ciència però a més tens diners, et demanen objectius, etc

El joc és sempre una mica estil sandbox on ets tu qui ha de decidir quin és el teu objectiu. En el mode career un pel menys, però tot i així et pots posar els teus propis reptes.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Viper said:
Jo el vaig jugar ja fa molts mesos, i no estava malament, els ninots eren divertits, em recorden als minions, però la interfície la vaig trobar una mica ineficaç. Ara no ser com estarà, però es divertit per provar de fer naus espacials.
No se com era abans. Ara és prou intuïtiu. Segurament es podrien refinar coses, però està prou bé. A part d'això la comunitat és impressionant i hi ha una pila de mods de tota mena.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Jo desde que m'hi vaig reenganxar no he aconseguit fer aterrar amb èxit una sola punyetera nau a la Lluna "Mun". :çno:
El que em molesta és que no se com arribar a òrbites superiors sense fer un coet espectacularment pesat i complex. Vull dir a la NASA amb "poca cosa" se'n surten ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Jo per anar a les dues llunes de Kerbin (Mun i Munar) vaig fer servir aquesta bèstia:



Segurament amb una mica menys passaria, però no tinc totes les parts disponibles ja que jugo en el mode científic.