Invitacion Grupo Armados - [A3]Espacio Aéreo

25 Juliol 2011
81
0
0
#1
[A3]Espacio Aéreo
Viernes 06 Septiembre / Coop 30 / 22:45 H
SIN ADDONS






COMPAÑIA BUZOS
DELTA
1.-Lider equipo buzo:
2.-Asalto buzo:
3.-Asalto buzo:
4.-Asalto buzo:

En realidad no sereis buzos, actuareis como tropa normal, habra equipamiento para cambiarse en el inicio de mision. El motivo es que el editor añadio estos roles de buzo de relleno, ya que tendrian que nadar varios km si tuviesen la funcion de buzo
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
ok, complet.

Kronus, tu que t'has apuntat primer tries rol, vols liderar?

COMPAÑIA BUZOS
DELTA
1.-Lider equipo buzo: Kronus o Senglar
2.-Asalto buzo: AC_DC
3.-Asalto buzo: TBlack
4.-Asalto buzo:Kronus o Senglar
 
25 Juliol 2011
81
0
0
#9
Es posible que haya huecos libres, ademas en el arma3 se pueden añadir roles bastante mas rapido que en el arma2, pero si podeis avisad con tiempo para poder hacerlo antes del inicio de la mision
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Aquest vespre sembla que si que podré venir. Com ho veieu, demano que obrin un forat a aquesta esquadra o millor ocupar forats lliures en altra esquadra? Suposo que això últim serà menys merde. Per ara hem quedo de backup per si falla algú.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#11
ZeroQ said:
Aquest vespre sembla que si que podré venir. Com ho veieu, demano que obrin un forat a aquesta esquadra o millor ocupar forats lliures en altra esquadra? Suposo que això últim serà menys merde. Per ara hem quedo de backup per si falla algú.
No et preocupis ja e avisat.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#14
Be senyors, em sembla que podem extreure unes quantes lliçons de ahir.

1.- La punteria de la IA a Arma3 es letal
2.- Mentres no están alertats un es pot acostar força al blanc, pero en el moment en que s'alerten, la seva capacitat per detectar el que abans no veien es brutal y la seva resposta molt eficient.
3.- Tindriem que "esmolar" les notres capacitats amb el Arma3 tant sovint com poguem fins que aprenguem a base entrenament i -perque no- de pals, la millor manera de fer les coses i sobreposar-nos a les capacitats de la IA.
4.- Queden pocs dies perque Arma3 deixi de ser Beta. En el moment en que tinguem el Arma "full", demano a la direcció del grup que faci els possibles per que ens familiaritzem el maxim possible amb el simulador en les seves multiples facetes i millorar les capacitats i eficiència del nostre grup.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#15
Kronus said:
4.- Queden pocs dies perque Arma3 deixi de ser Beta. En el moment en que tinguem el Arma "full", demano a la direcció del grup que faci els possibles per que ens familiaritzem el maxim possible amb el simulador en les seves multiples facetes i millorar les capacitats i eficiència del nostre grup.
Rebut!

Per cert que al final em vaig poder asseure davant de l'ordinador a les 00:25 però estava cansat així que no vaig voler arriscar-me a ser temptat a fer una partida (si encara no havieu començat) i me'n vaig anar a dormir. ç:D