Identificació d'avions, Possible concurs.

Perdó, però he tingut uns dies una mica "crítics" He reparat l´assecadora, a la setmana es va trencar la rentadora (demà faig la prova de foc a veure si l´he pogut arrreglar bé, si no toca comprar-ne una altra :shock: ) he formatejat el PC per problemes amb l´IL2.... i tot això en una setmana i mitja. Algú sap com em puc treure la maledicció de sobre? ç:D ç:D

Bé, anem al tema



Salut!!
 
Si us hi fixeu, sempre canvío el nom de l´avió per la paraula avió a totes les imatges que he pujat en aquest post, però en aquest cas no ho vaig fer per que considerava que era un avió "dificil", ja que no va estar en servei actiu en cap força aèria, i es prou antic, com per que ningú de nosaltres l´hagi pogut veure en vol. S´en van construir 99 unitats en total segons la Wikipèdia, de les quals en queden 1 en estat de vol (de 1928), 2 en estat d´exposició en 2 museus, i 3 rèpliques (2 de les quals estan en construcció). Per això vaig posar que aquest era fàcil (pot ser per despistar una mica ç:D )

Deixo a les vostres mans si accepteu la resposta d´en Viper o no, igual com s´ha fet anteriorment amb les matrícules només que ara tinc cura que no es vegin a la foto.

Pel que fa a mi.... "Tú si que vales!!!!" :çruc:

Salut!!