Huey Open Competition (02/10/13 - 22:00h)

#1
Seguint la proposta d'en Wawa demà estrenem una competició de Hueys!!!!! çXD çXD çXD çXD çXD


La idea és realitzar la missió "The Helicopter's War" de forma competititva, es a dir, realitzant de forma individual les missions i en acabar la sessió contabilitzar les missions realitzades amb éxit.

Així doncs, no tan sols en les haurem de veure amb l'enemic i amb helicopter sinó que haurem de ser punyeteros en triar les missions (veure sobretot els temps de vol), lluitar contra el rellotge i eventualment, si ens trobem dos pilots o més, competir (caldrà acordar fins on) per a realitzar la missió en curs.

Ja acabarem de concretar el "reglament" abans de la missió. De fet, es tracta de fer una mica de xaranga amb el Huey i sobretot de riure molt!

Qui s'apunta?

1.- MadElf
2.- Wawa
3.- Josep
4.-
5.-
6.-
 
#11
Un vol genial!!!

Després de solventar els meus problemes de connexió he pogut empatar a en Wawa i recuperar un grup de soldats que ja havien acabat la seva missió, portant-los cap al FARP. :çvic: Com es nota que en Wawa i en Josep han tingut problemes en fer anar les ràdios i aclarir-se amb l'assignació de missions... si no fos per això m'haguessin apallissat!

Tanmateix en una de les sortides m'havia quedat sense radiobalisa per culpa del foc enemic i tot anar a ull he arribat a la zona d'un pilot abatut. No veia el fum de la seva posició enlloc i de cop m'ha avançat un Mi8 aliat... m'hi he acostat i efectivament estava aprop del pilot abatut!!! EP que aquest és meu!!!! :evil:

Sembla que no s'ho ha pres gaire bé i m'ha atropellat... literalment!!! :shock:



En quedar esclafat a terra ha aparegut el pilot tot fent ditet... ¿on vols que et porti gamarús!!!



Ep, això si, una missió super divertida i ara que ja tots sabem com funciona el tema ràdios caldrà fer una segona jornada de competició en tota regla!!!! :çsi: