Hola i adéu

Blader

Nou usuari
2 Desembre 2013
21
0
0
#1
Sentint-ho molt ara per ara no puc entrar al DCS, el simulador requereix 6 Gb de ram i la meva placa com a màxim accepta 4 Gb i em sembla que està espatllada perquè només m'agafa 2 Gb.
Això em suposa canviar placa base, micro i ram, i ara mateix no estic per gastar-me 200-250 €. (Quina ràbia, desprès d'instal·lar el W7 64 bits en una partició)

De moment començaré a aprendre amb el falcon i quan tingui pasta ja faré el canvi. Si algú em vol ajudar doncs ja sap on estic.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Blader no facis cas de les especificacions que demanen, aquestes no les encerten cap companyia mai, ja t'hem comentat que aquí hem volat molts sense complir requisits i tot molt be. Per cert, el windows de 32 bits nomes accepta fins a 3 gigues, si vols aprofitar els 4 que tens, has de posar-te Windows 64 bits ç;) Un motiu mes per fer el pas.

Si tens cap problema en la configuració de l'ordinador, posa-ho aquí i entre tots et donarem un cop de ma, que aquí tenim alguns gurus de la informàtica.
 

Blader

Nou usuari
2 Desembre 2013
21
0
0
#4
Estic mirant d'aconseguir una placa base, micro i ram de segona mà a veure que hi ha. Perquè amb la placa actual només em funcionen 2 Gb de Ram.