FaceTrackNoIR, el futur i la competencia del TrackIR.

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


FaceTrackNoIR es una aplicació gratuita, com el FreeTrack i d'altres, que ens permet fer servir el sistema de captura de moviments del cap del TrackIR, però sense tenir que compra aquest. FaceTrackNoIR es totalment gratuït, i nomes fa falta tenir una webcam instal·lada. La tecnologia que fa servir es similar al Kinect, o a aquell sistemes de detecció del moviment de la pupil·la (encara no massa comercials), que amb una webcam, i de vegades amb una càmera IR, detecten el moviment del nostre cos, en aquest cas del nostre cap. Aixi que la inversió es mínima, les webcams estan molt barates avui dia, i per millorar el sistema nomes fa falta actualitzar el software.

Jo crec que el futur més immediat de control de moviment de cap passa per aquest tipus de programari, els kinect, els sistemes de detecció de moviment de la pupil·la etc ..., ens demostren que aquesta tecnologia dominarà el mercat, per davant del Track de NaturalPoint, ja que la gran desavantatge del Track és que necessites el seu producte, que t'obliga a utilitzar gorra amb el ferro o trackclip en els cascos, i que es veu desfasat per les noves versions. Però amb aquesta tecnologia, només cal tenir una webcam en la qualitat i preu que agradis (sota uns mínims clar) i adquirir el programari, evitant tenir qualsevol dispositiu al cap.

Com Naturalpoint no innovi aviat i de manera important, es quedarà enrere en aquesta cursa.

Alguns exemples del FaceTrackNoIR:

Amb el DCS: Warthog
[youtube]dRO-uLLswYU[/youtube]

Amb el IL-2 Sturmovick 1946
[youtube]kDYfEYBEG90[/youtube]

Amb el ArmA2
[youtube]yXrMehrsago[/youtube]
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#6
Bé, a jo em passaba lo mateix... Peró es cuestió de configuració.
Supós que has de llevar el smoothing o deixarla a 4 o 2. ç?|
Jo vaig trigar bastant de temps per endivinar com funçionaba peró ya el tinc mig controlat. ç;)

A jo me respon bastant bastant bé...
Si vols te puc enviar una configuració :çsi:

A reveure...

A més: te freetrack com jocs com l'arma 2
pero du un fake track ir que funçiona en tots el jocs on s'utilitza el track ir original emulant-ho.

En resum... funçiona bé i en tots el jocs. :çvic:
Es la configuració original que esta molt "desviat". Una vegada que aixó esta configurat bé en va de maravelles.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#7
bones,cuan li donc al accés directe del facetracknoir amb dona un error.


despres li donc a > aceptar
i amb surt aixo?

si algu ç?| ç?| te alguna soluçio
 

nax

Nou usuari
31 Gener 2011
33
0
0
#10
Esborro el tema anterior perque el ipp dona problemes de instal·lació :çno:

but don't worry.

Buscant pels forums he troat el que sembla la solució.

el tema està en que el ipp no reconeix tots els processadors així que per solventar el problema el primer que hem de fer es desinstal·lar el IPP de agregar/quitar programas.

Després baixem el faceAPI demo d'aqui (http://www.seeingmachines.com/produc...api/downloads/) t'has de registrar però son 2 segons.

Baixes la DEMO i l'instal·les...
quan estigui instal·lant et mostrarà que et fa falta el ipp i el baixarà.
Ara ja pots desinstal·lar la demo si vols i el track obrirà be :çseny:


----

EDIT:

algù te una bona configuració de aquest soft?
ho dic perque he testegat vàries però cap va fluida :çno:
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#11
Bé, el tema de las dll's es molt sencill pero laboriòs.

Hi ha dins la descarrega una carpeta (IPP534) amb un zip, que dedins hi ha les dll's necessaries.

Qué s'ha de fer?

Descomprimir el archiu .zip de aquestes dll's i posarlas dins la carpeta d'instal.lació del faketracknoir. Després, lo més laborios, has de ronombrar totes aquestes dll's descomprimides i mogudes i cambiar el guió. Vull dir, si té guió baix "_" idó el cambien per el guió normal "-" i ja estan les dll's ficades.

Amb aquest sistema no fa falta instalar cap programa adicional.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#12
ja amb funciona el programa,e estat proban en el arma i es una mica mareig,en el il-2 va molt bè.
us deixo la configuraçio.

Smoothing>5
Neutral Zone>10
yaw>450
pitch>400
roll>50
x>50
y>50
z>20