Extreure els MFCD al propi Monitor

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Us proposo una idea que potser us pot ajudar a fer "més fàcil" el volar els mòduls del DCS com l'A10C i el Black Shark si podem tenir els MFCD o les pantalles del simulador fixes al monitor i més grans mentre movem el cap i/o les vistes.

Com per exemple aquesta imatge:



Com es fa això?, molt senzill, necessitem un arxiu que està a:

C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Config\MonitorSetup

i es diu:

LMFCD+Camera+RMFCD.lua


L'hem d'editar amb el Notepad++, un cop obert ens trobem amb això:



I hem de fer una sèrie de canvis, però abans de tocar res, feu-vos una copia de seguretat, no em faig responsable de res del que toqueu al vostre ordinador :mrgreen:

En el meu cas, tinc un únic monitor amb una resolució de 1280x1024, i vull extreure els dos MFCD de l'A10 per veure'ls millor amb una grandària de 400x400 pixels i que hem quedin a la part inferior del monitor i un a cada costat.

Com funciona el tema de pixels en un monitior i els eixos de coordenades que varem estudiar de jovenets? ;)


A la part superior del monitor comencen els eixos de coordenades amb 0x,0y, i van de dreta a esquerra i de dalt a baix.
Jo vull el MFCD esquerra, a la part baixa i a l'esquerra, per tant el MFCD començarà a les coordenades 0x,624y (1024 - 400 = 624) i que el MFCD dret comenci a la part baixa i a la dreta, per tant al punt d'anclatge és 880x, 624y (1280 - 400 = 880)

Quedant l'arxiu LUA d'aquesta manera:

L'apartat CENTER l'heu de posar com està a la imatge i no com l'original ja que estem modificant un arxiu per a tres monitors, d'aquesta manera ocupem tot el nostre monitor.

Evidentment, que per a cada resolució de monitor, aquests valors variaran, tot dependrà del monitor i de la grandària que vulgueu els MFCD's.

Un cop fets els canvis, els guardeu i només cal canviar el monitor als ajustos del DCS, el que es diu MFCD Izquierdo


Després es reinicia el DCS i ja ho teniu tot fet, els MFCD NO són clicables, només els hem extret i es queden fixos mentre movem la vista.



A per cert, també serveix per al Ka50 :çamor:





Espero que us serveixi d'ajuda i us animi a treure-li la por a volar aquests monstres :çseny:

Qualsevol cosa no dubteu en consultar-me, amb els càlculs de pixels, com enquadrar-ho a la pantalla, el que faci falta, si no és aquí pel Team Speak.

Ens veiem allà dalt :volador: