Eve online, algú el juga?

#1
Hola gent, fa dies que cerco algun MMORPG amb un bon sistema de crafting i comerç (que és el que em diverteix més) però no :çno: en trobo cap de bo i gratuït.

La gent sembla molt contenta amb l'Eve online, però és "paganding" ç:x i voldria saber si algú de vosaltres l'ha jugat durant una temporadeta i quina opinió en te d'aquest joc. ç?|

Gràcies!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Jo vaig provar un parell de vegades el trial i no està gaire malament però...

- joc que tendeix al infinit i, per tant, el temps a dedicar també.

- vaig començar a trobar repetitus els viatges estelars entre sistemes i al final ja em cansaven.

Per tant, vaig decidir no pagar ni un ral i el vaig abandonar i, la veritat, no me'n penedeixo.

Jo amb mmorpgs online de pagament ja vaig perdre prou el temps (i els calers) durant força mesos al Age of Conan i quan per fi vaig aborrirme definitivament vaig decidir que "nunca mais".

Naturalment és la meva opinió personal. Si realment t'ha entrat el cuquet prova el trial però enrecordate'n de venir a pilotar naus no tan avançades (hurricanes, spities i trastes d'aquests) de tant en tant!!!! :mrgreen:
 
#3
Balder said:
Naturalment és la meva opinió personal. Si realment t'ha entrat el cuquet prova el trial però enrecordate'n de venir a pilotar naus no tan avançades (hurricanes, spities i trastes d'aquests) de tant en tant!!!! :mrgreen:
Juas juas, tranquil que si no amortitzo el HOTAS que vaig comprar l'estiu passat la meva dona em tallarà alló que no sona !!!
I gràcies per l'opinió! Alguna +?