Euro / American Truck Simulator

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#1
euro-truck-simulator-2.jpg header.jpg

Descripció

Són els simuladors més complets de conducció de camions logístics desenvolupats per l'estudi txec SCS Software.

Fan servir el mateix motor però l'Euro Truck Simulator 2 es centra en Europa i l'American Truck Simulator a Estats Units. Els dos simuladors funcionen de forma independent però hi ha tasques comunes a través del hub World of Trucks ( https://www.worldoftrucks.com/ ).

Amb ell podreu adquirir i conduir diferents camions de diferents marques (Scania, MAN, Volvo, Mercedes, Iveco, Renault, Peterbilt, Kenway, etc.), modificar-los al vostre gust i fer tot tipus de transports. A més, recentment han afegit la possibilitat de tenir remolcs en propietat, i gestionar-ne el seu ús.

A part, també podreu gestionar la vostra empresa de transports logístics i tenir diferents treballadors i camions.

Cal apuntar que no nomès haureu de seguir el codi viari sinó també adaptar-vos a les regulacions de cada país o estat (en el cas d'EUA) on aneu, tenir present els descansos obligatoris, conduir de forma econòmica, etc.

Recomanacions

La immersió i simulació serà més intensa si podeu adquirir com a mínim un volant, i a ser possible pedals i canvi de marxes (i configurar-lo amb les plantilles oficials de cada model de camió)

Enllaços

Aquí teniu un enllaços per a què tingueu més informació (en anglès):
Video de jugabilitat

 
M'agrades: Basset

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#2
El proper 4 d'octubre sortirà el DLC que inclou l'estat d'Oregon per l'American Truck Simulator.

Inclourà un bon grapat de carreteres (5000 milles, 8046 kms) i poblacions. Cal destacar l'abundància de carreteres i camins rurals, que permetran una experiència diferent al que hem vist fins ara a ATS i ETS2.





Aquí teniu la seva pàgina a Steam:
https://store.steampowered.com/app/800370/American_Truck_Simulator__Oregon/
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#4
Doncs sí, jo el ETS2 encara no le vist tot, la veritat de moment no em plantejo jugar al ATS. Té multiplayer el ATS?
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#8
Jo vaig jugar una mica al ETS2. Estava força bé, però no era massa estimulant.
Home, habitualment la gent el fa servir per relaxar-se no per estimular-se. Et poses la ràdio i excepte l'estrès del canvi de marxes, maniobres complicades i similars, la resta és disfrutar conduint.

No, la veritat és que fer 2000kms a 80/90 per hora no és molt estimulant...
A la majoria de carreteres no està ni permès anar tant ràpid :LOL:

Per disfrutar s'ha d'anar a 60-70 kph.
 
M'agrades: Basset

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#10
El Volvo VNL és el nou camió per l'American Truck Simulator. Tothom qui tingui el joc el pot tenir de franc descarregant l'última actualització.

 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#12
Jo, aprofitant el black friday dels nassos, m’he comprar l’ATS i un G29 amb canvi manual. La veritat, és tota una experiència...
És el que faig servir jo, el G29 amb pedals i canvi manual. És la glòria :)

Per cert, demà sortirà el DLC dels bàltics per el ETS2. Inclou els països bàltics, una mica de Finlàndia i de Rússia.
 
M'agrades: Xevi R

Xevi R

Nou usuari
5 Octubre 2010
9
6
3
#13
Aprofitant que un parell de mesos abans que arribés el puto coronavirus i ens fotés la vida enlaire a tots em vaig comprar una torre gaming una mica decent i que no tinc res més a fotre en tot el dia, he avançat una mica tant amb l’ETS2 com en l’ATS, així com en les seves versions multijugador. Inclús en el món VTC (empreses de transport virtuals) si algú s’avorreix i/o en vol saber més, ja sabeu...
 
M'agrades: SilverArrow