Enquesta sobre nova fornada de samarretes dels Cavallers

Que compraries?

  • Samarreta

    Votes: 7 58.3%
  • Polo

    Votes: 5 41.7%
  • Tassa

    Votes: 4 33.3%
  • Brodat

    Votes: 4 33.3%

  • Total voters
    12

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Be, com ha passat ja un temps, vaig a sondejar la possibilitat de fer una nova comanda d'articles de la comunitat. L'altre vegada es van vendre, samarretes, brodats, tasses i gorres. Aquesta vegada deixarem estar les gorres, i mirarem si es poden demanar samarretes i polos.



Les samarretes/polos son de color negre (em sembla que es pot canviar el color sense que afecti el preu), amb els estampats de vinil, un al davant amb l'escut i un al darrere amb el text "Cavallers del Cel" i a sota mes petit "Comunitat Catalana de Simulació".

Els escuts brodats son a tot color per cosir o planxar, de mida 7x9 cm aprox. Les tasses son de ceràmica de color blanc amb l'escut i el mateix text.

El preu amb IVA inclòs es aquest, però variarà depenent de la comanda final que fem.

Samarretes - 12€
Polo - Per confirmar
Brodats - 14€
Tasses - 11€


Si us plau, si nomes voleu una peça de roba, no marqueu samarreta i polo, si no nomes el que comprareu dels dos.

Això nomes es un sondeig, segon el resultat ho deixarem estar o farem un nou fil per preparar la comanda.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#2
Jo ho he votat tot, però no sé si seria possible millorar la qualitat de la tassa. Funcionalment és perfecte, però el rentavaixelles ha fet estralls en l'escut, que és ja només una ombra del que un dia va ser.

Salut!!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Gosdatura said:
Jo ho he votat tot, però no sé si seria possible millorar la qualitat de la tassa. Funcionalment és perfecte, però el rentavaixelles ha fet estralls en l'escut, que és ja només una ombra del que un dia va ser.

Salut!!
Lo barat surt car, ja preguntaria si es pot millorar la tassa.
 

Curtiss

Nou usuari
3 Juny 2012
10
0
0
#7
Jo sempre he estat més de polo que de samarreta, ja he votat! Tot i que imagino que els polos són més cars de produïr que les samarretes, si al final us decidiu per fer-ne aquí teniu un comprador segur! L'escut és ideal :çsi: