Elder Scrolls V: Skyrim (la nova entrega)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


No entenc com coi se m'ha passat l'anunci del nou Elder Scrolls, però be, ja el tenim aquí, i surt el 11 del 11 del 11 ç:D
La web oficial amb tràiler.

El nou tràiler amb seqüencies in-game.
[youtube]y-PtPmkzv-8[/youtube]

Un article a Meristation on parlen de l'interfície una mica.


Aquí tenim alguna informació mes aquest dos articles, en Castellà i en Angles.
http://www.eurogamer.es/articles/2011-01-10-detalles-de-the-elder-scrolls-v-skyrim
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=418068

Una preview de PC Gamer.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Doncs ja tenim tràiler amb imatges in-game, ho podeu veure aquí o a la pagina oficial.
[youtube]y-PtPmkzv-8[/youtube]

A la web surt alguna informació mes. El tràiler amb seqüencies in-game esta interessant, es veu les millores en algunes coses, com el moviment en combat, la possibilitat de portar dues armes, els moviments especials per assassinar (per fi collons) i d'altres. Recordeu per això que queda quasi be un any perquè surti, (una mica menys), aixi que tot el que veiem es in-progress, aixi que el producte final pot variar bastant.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#17
jejeje molt bo el video Viper. El personatge m'ha recordat molt al Sheldon (BigBangTheory) quan es flipa.

Es del tot cert que cada vegada més aquest jocs pasen a ser un "Inventory tycoon" on has de fer les mil maravelles per organintzar les armes, pocions, armadura i d'altres items que has d'anar agafant mirant si es més bo que el que ja tenies ... total que acabes gastant un encanteri per tornar al poble i vendre el que no t'interesa :çboix:

Parlant de "Town portals" recordo que el dia 15 de maig està previst la sortida del diablo III :çamor:

ZeroQ
 
#18
és genial. Per desgràcia teniu raó amb el tema del inventari... és una llauna! Però de totes formes jo estic content en com evoluciona la saga... tot i que sembla que en soc l'únic! Per mí el fet que el PJ creixi simplmenet amb la forma de jugar ja és un gran avanç, fins i tot em sobre el tema dels "bonus" i pujades de nivell. I si, l'inventari un altre cosa a millorar molt.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#20
Jo hi jugo desde fà unes setmanes... està molt ben fet, molta llibertat. L'inventari és un poc com una merda però per això està la dona, per utilizar-la de mula de càrrega ç:D ç:D ç:D