Dubtes amb els Arma 2 que tinc

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola, jo tinc els Arma 2 comprats, per tant, voldria saber per a quina versió anem:

Arma 2: v1.11.86734
Arma 2 OA: 1.59.79384

Si s'ha actualitzar quelcom digueu-m'ho.

A l'arma 2 OA: en la secció EXPANSIONES tinc ativats el OA, el British Armed Forces 8lite) i el Private Military Company (Lite) i els @ACE, ACEX, ACEX-RU,ACEX-SM, ACEX-USNavy,CBA, CBA-AZ, CBA-OA i DayZ els veig però no estan activats.

També tinc un accès directe d'un altre Arma ARMA 2 ACE on l'apartat EXPANSIONES apareixen els mateixos que al OA i estan tots marcats, menys @ACE-USNavy, CBA, CBA-AZ, CBA-OA i DayZ que no apareixen.

Ahir vaig actualitzar el 6 Updater i em va sortir un altre icona, el 6 Launcher, vaig clicarlo i vaig descarregaa i actualitzar (em sembla) el DayZ, ara que faig?

Així tinc el 6 updater



Ja em direu.

Buran
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Les ultimes version son la 1.11 per l'ArmA 2 pelat, i la 1.60 per l'ArmA 2 OA o CO. Es a dir t'has de posar l'ultim pegat que ho pots descarregar aquí. Es el primer que surt.

A l'ArmA no es recomanable carregar tots els mods que tinguis, si no els que vagis a fer servir, es a dir, l'ACE2 es un mod, i el DayZ un altre.
Llavors el primer accés que dius que tens es l'ArmA+OA sense mods, el british, private i tot això es DLC, es a dir, expansions gratuïtes del simulador, que es normal que tinguis.
El segon accés que tens es l'ArmA2:OA + ACE2, que es el que has de fer servir per jugar a l'ACE2. Teòricament ho tens be, però t'ho confirmo a casa quan arribi.

El SixUpdater efectivament crea docs accessos directes (abans nomes n'hi havia un), el Updater es com diu per actualitzar addons, entre d'altres coses, i el Launcher es per llançar l'ArmA2 amb els mods que vulguem activar, es un llançador del simulador. Des de el Launcher per això i ha un boto a sota que et permet llançar el Updater.

Per llançar el DayZ, el que pots fet es servir el Launcher del SixUpdater, o crear-te un accés directe a l'escriptori, per crear un accés directe nou per el DayZ has de fer una copia de l'icona que fem servir normalment per executar l'ArmA2+OA, li posem un altre nom, el que vulgueu, jo li poso DayZ.

1 - Clic dret al nou accés directe i seleccionem Propietats.
2 - A la línia Destinació, hem d'afegir -nosplash -world=empty -mod=@CBA;@DayZ
Per exemple:
"D:\Jocs\Valve\Steam\SteamApps\common\arma 2\arma2oa.exe" -nosplash -world=empty -mod=@CBA;DayZ
Si a la vostre adreça hi ha cap espai, com a l'exemple que \arma 2\ te un espai, llavors s'han de posar cometes, i els modificadors després de les cometes.
3 - Li donem a D'acord (OK) i ja esta.

Per llançar el simulador amb el DayZ farem servir aquests accés directe.

Els modificadors fan:
-nosplash ----> Eliminar els crèdits del començament, disminuint el temps de carrega.
-world=empty ----> Evita que es carregui cap illa al principi, disminueix el temps de carrega, i evita que carreguem una illa que a lo millor no farem servir.
-mod=@mod1;@mod2;@mod3 ----> Això es per carrega els mods, després de -mod= es posara el nom de la carpeta de cada mod, i entre mods es separaran per punt i coma (;).
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Les versions d'arma (sense mods) que fem servir són la 1.11 per a l'A2 i la 1.60 per al OA. Recordem que si fem servir el CO la versió del motor és la mateixa que la del OA (1.60) Tot el que hi ha a la dreta d'aquests numeros ja es la versió beta del patch. O sigui que si tens la 1.59.xxxxxx cal anar a la pagina de l'arma i descarregar i instalar la 1.60

Els "lite" son els versions gratiutes dels DLCs que va treure l'empresa, el private military company i el british armed forces. Et permeten participar en missions on hi ha aquestes faccions però els models gràfics són en baixa resolució. Si els vols en alta resolució (i tenir alguna missió extra) toca pagar (sincerament, no cal)

Aleshores venen els mods.

Per a gestionar els mods correctament cal molta pericia i/o bona sort, així que no et pensis que et passa quelcom extraordinari ni t'ha tocat a tu (si, ja se que no es cap consol...). Jo recomano fer servir el gestor de mods 6updater (6U) i mantenir només accesos directes per a les versions pelades dels simulaors (en viper no opinaria el mateix ç:D ).

El 6U ara inclou el 6launcher aquest. Jo no l'he pogut provar gaire però em va semblar una andromina més a tenir oberta enlloc d'un programa que solucioni res. Per a llençar el simulador amb mods (com per exemple el Dayz) jo faig servir el 6U "original", el que has penjat tu la imatge. LA veritat es que el programa es una mica conyàs ja que sempre s'està actualitzant, triga en arrencar i té moltes altres pegues però un cop t'acostumes treballar amb mods es força senzill.

A l'esquerra tens una llista (en forma d'abre) dels "presets" que tens configurats. Em sembla que aquí només hi ha els que venen per defecte, que són l'ACE, el Vanilla i els que surten a la imatge. Si fas botó dret i li dones a crear un nou preset en pots afegir amb els mods que tu vulguis. T'ho explico amb un exemple:

-botó dret a sota del preset TakeOnH RA -A.C.E. ( a sota de beta_toh...; en un espai en blanc) i li dono a crear preset.
-anomeno el nou preset Dayz
-A la dreta, a la pestanya Mods, busco el mod a afegir (estan en ordre alfabetic). Trobo el @DayZ
-M'aseguro que a l'esquerra tinc seleccionat el preset que vull i a la dreta faig botó dret sobre el @DayZ i trio l'opció afegir al preset. (compte que està al costat de "afegir a tots els presets" i això seria terrible).
-Observaràs que a dintre del preset, en forma d'arbre apareixen el Dayz i el expansion/beta. El beta s'afegeix sol ja que el DayZ el necessita. Ara pots veure les versions. Mentre t'escric això, el DayZ va per la versió 1.7.1.5 i el expansion/beta pel 93965 (en realitat veuràs que posa v1.60.93965 ç;) )
- Si tens les versions aquestes, les icones dels mods et surtiran en verd. Ja pots iniciar el simulador fent clic al botó de dalt (a la imatge posa "instalar o actualizar mods") però al desplegable li dones a "lanzar juego". (en cas de que algun dels mods del preset estigués en algun altre color aleshores selecciona "instalar o actualizar mods i lanzar juego" i abans d'iniciar el simulador ja els actualitza)
-Un cop dintre del simulador, pots fer servir el lobby per a buscar servidors de manera tradicional.

El 6U t'instala els mods directament a la carpeta on han d'estar (si els busques amb l'exploradors de windows els pots veure i borrar) Cada cop que l'arrenques es connecta a la font per a comparar-los amb les ultimes versions (per això triga tant) i d'aquesta manera t'assegures que estas al dia.

EDITO: el viper se m'ha avançat però millor, amb les dues respostes segur que ja ho tens tot clar ( o tot el contrari ç:D )
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Moltes gràcies a tots dos, ara un altre tema? com veieu a la imatge que he penjat, tinc varis "presets" i voldria saber per a que serveixen:

Despres d'actualitzar-ho tot ara tinc:

A2 OA - ACE (8)
A2 Any - Vanilla (0)
DayZ (2) --------------- Aquest l'he fet com ha dit el post d'en Balder, li he canviat el nom per saber quin és
Dynamic (0)
TakeOnH - Vanilla (0)
TakeOnH RA - ACE (9)

Si executo el joc desde el SixUpdater a la pantalla del joc em surten aquests mods: beta, expansion i @DayZ
Si executo el joc desde l'accès directe creat per mi segons intruccions d'en Viper i el que jo he entès, surten aquets mods: @CBA, @DayZ i al executar-lo surt un missatge d'error que diu: addon 'cba_main' require addon 'cba_ui_helper' es clica aceptar i executa el joc.

La ruta de l'acces directe: "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -nosplash -world=empty -mod=@CBA;@DayZ

Moltes gràcies.

Buran
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
A2 OA - ACE (8) <--------- Es l'ACE2
DayZ (2) <--------- Es el DayZ
Dynamic (0) <--------- Això es per quant instal·les o actualitzes, va canviant depenent de lo que faci el Updater.
TakeOnH RA - ACE (9) <---------- Es el simulador d'helicòpters aquell de Take on no se que, que per lo que veig sembla ser que també accepta l'ACE2.

I qualsevol cosa que posi Vanilla vol dir la versió original sense punyetes.

Sobre lo altre, això es qüestió de gustos, el meu sistema es mes manual però no t'obliga a passar per cap programa, el sistema d'en Balder es per deixar que el programa, sigui el que sigui, s'encarregui de llançar el simulador.
Com a opció pots fer servir un llançador diferent, com el d'aquest post.

Perquè ens entenguem, els llançadors som com el GMod de l'IL2, li diu que mods ha de fer servir.