Divadov

29 Abril 2017
52
13
8
Lliça de Amunt
#1
Hola,

Fa 35 anys que vaig provar al meu primer simulador amb un Spectrum, he jugat a simuladors comercials i militars; últimament m'havia dedicat a pilotar avions comercials amb IVAO, però fa un any que he descobert el DCS World i estic ficat de ple amb el Mirage.

Si feu cap trobada online en què pugui participar, compteu amb mi ç;)

Alea iacta est
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#2
Benvingut siguis a la Comunitat Divadov, passat quant vulguis pel fòrum del DCS !

Normalment volem dimecres i divendres al vespre, cap a les 22:30 i diumenges per la tarda cap a les 19h.

Per a qualsevol cosa no dubtis en contactar amb nostres.

Fins aviat :çsi:
 
29 Abril 2017
52
13
8
Lliça de Amunt
#5
No puc entrar al Teamspeak, quina és la contrasenya? i la del servidor del DCS 2.2 a Nevada?

Tambè he vist que teniu un grup de WhatsApp, digueu-me a qui tinc que donar-li el telèfon per entrar.


Gràcies
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

Tenim un grup del whatsapp on fem vida, anuncis i organitzem partides, si vols que t'incloguem si us plau envia'm un privat amb el teu numero de telefon.
I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 
29 Abril 2017
52
13
8
Lliça de Amunt
#8
T'agrada amb dentadura o sense? ç:D

Dons em vaig apuntar fa un any, però no vaig veure resposta al meu missatge els dies següents i pensava que ja no funcionaveu.

Ahir us vaig veure dins un servidor al Nevada i vaig tornar a intentar-ho.

Ara que he aconseguit un PC potent, no us lluirareu de mi. çXD
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Divadov said:
Dons em vaig apuntar fa un any, però no vaig veure resposta al meu missatge els dies següents i pensava que ja no funcionaveu.
Doncs si mires veuràs que et vam respondre el mateix dia ç:D ç:D
viewtopic.php?f=5&t=5193

"L'alumne a de millorar en observació. També fa molta campana, d'un any concretament" :çsi: :p